Genoeg

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Genoeg

Ik ben de laatste paar dagen een heel stuk minder actief geweest hier op het board, heb af en toe ff gekeken, maar het forum gaat helemaal naar de klote door het offtopic gedoe en alle rare topics over anussen en sgokkend nieuws.
    K denk dat een hoop mensen het met mij eens zijn dat iedereen die hier stampij op het forum maakt en het loopt te verzieken een ban verdient.
    Als jullie er niet tegen kunnen dat jailbait niet toegestaan is op dit forum dan gaan jullie er maar een ander forum mee vergooien, ikzelf vind jailbait ook leuk om naar te kijken maar als een of meerdere mods beslissen dat het niet toegestaan word dan moet dat gerespecteerd worden.
    ik hoop dat deze onzin snel ophoud wand het forum gaat er echt aan kapot, zo wil niemand meer online komen. ik dus ook niet.

FM 4 adminz.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

ben het met fitness maniak eens

je bent me net voor met een post

begin het hier zat te worden, spuugzat
      het gekk'er over en weer het geflame.
      log maar weer uit. begint hier aardig ruk op het forum te worden

Comment

FM kon ik me nog herrineren dat die in het begin fakking veel bullshit poste en nu typt ie eibdelijk eens want nuttigs...
        Smartass
        Make it happen, shock everyone!

Comment

IN-DER-DAAD

Al die domme mongolen verneuken het FITNESS en BODYBUILDING forum

kappen met die onzin, ga trainen.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

We zullen zien waar het heen gaat met BN
            Last edited by Kevin72; 09-08-2010, 20:27.
            Face your demons...........

Comment

Ik ben het met FM eens, kappen met deze bullshit. Ik kijk ook graag naar 16 jarige meisjes, want ik ben namelijk 17 zelf. Maarja ik snap sowieso de mensnen niet die zitten te jammeren dat ze dit niet willen. Je denkt toch niet dat ik op een 40jarige vrouw zit te geilen of zo'n Milf?

Maarja ik vind het ook niet zo boeiend het off-topic is toch namelijk bedoelt voor dingen die juist NIET met bodybuilding te maken hebben.. Er zijn namelijk meer dingen dan bodybuilding in het leven, hoewel sport wel centraal staat in mijn leven weet ik dat er ook mensen zijn die hier minder behoefte aan hebben en dat accepteer ik, dus laat iedereen in zijn waarden. SPreek je mening uit, maar ga alsjeblieft niet door blijven jammeren.

Veel sport en train plezier toegewenst desondanks, ik wilde dit even kwijt..
              "Straight outta gym"

Comment

@fm mischien is het fitnessforum iets voor jou?
                Type in,
                Google-> fitnessforum

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                  @fm mischien is het fitnessforum iets voor jou?
                  Type in,
                  Google-> fitnessforum
                  als je dit topic ook probeert te verzieken zal ik wel ff een mod gaan informeren.
                  De nieuwe strakke regels die GenIx op de homepage moeten maar eens aangepast worden, oftewel nog strakker. offtopic in offtopic gedeelte zoniet riskeer je een ban.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                    als je dit topic ook probeert te verzieken zal ik wel ff een mod gaan informeren.
                    De nieuwe strakke regels die GenIx op de homepage moeten maar eens aangepast worden, oftewel nog strakker. offtopic in offtopic gedeelte zoniet riskeer je een ban.
                    Dit is een off topic topic, topic starter
                    Dus ik mag lekker off topic gaan en zo niet ga jij toch lekker naar een ander topic, topic starter, veel plezier in dat topic

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                      Dit is een off topic topic, topic starter
                      Dus ik mag lekker off topic gaan en zo niet ga jij toch lekker naar een ander topic, topic starter, veel plezier in dat topic
                      Denk dat je de term offtopic niet helemaal begrijpt.

Offtopic betekent iets als een ander onderwerp dan bodybuilding/fitness en wat niet een een ander subforum past.
                      Als het offtopic-topic over muziek gaat en jij gaat ineens over je auto praten gaat het dus fout.
                      Offtopic betekent niet dat je overal maar topics mag verzieken en over andere dingen mag beginnen.
                      Go heavy or go home!

Comment

Ik verziek het niet, ik verwijs hem naar een "serieus" forum

Comment

Damn stelletje jankdozen, hoe ist mogelijk dat er opnieuw een jailbait topic was ?? Krijg et schijt van jullie en heel dat forum hier !!!!!!!!!!!!!!!!!! Overbesekskte, niet volwassen wordende klein kinders. Ze zouden jullie al es goed met junder bakkes tegen de muur moeten kloppen hopend dat dat verstand van jullie es terug begint te werken zoals het moet werken.

Echt ziekelijk, wansmakelijk, vulgair, over the top. En ja ik maak me nog maar es druk in al deze bullshit hier, kunt niet anders dan ervan gaan walgen.
                          No means Try Again

Comment

En hij wijst zeer terecht op het feit dat het forum verkankerd wordt.
                            Ik stop hier.
                            Go heavy or go home!

Comment

Zo die bloeddruk van fos is met een heel stuk gestegen, kerel waar maak jij je druk om?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X