Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb sinds gister een sansa 2GB MP3 speler. Echter door de klote EU regeling zit er nu een volume begrenzer op. de muziek gaat veels te zacht op de max..
Ik zou um als ik jou was gewoon erop laten als ie te verwijderen is, staat er niet voor niets op.
Heb tijdens mijn trainingen altijd op max staan zonder begrenser en nu heb ik al 1 week een piep in me oor, doe voorzichtig als je um eraf haalt als dat kan.
Ik zou um als ik jou was gewoon erop laten als ie te verwijderen is, staat er niet voor niets op.
Heb tijdens mijn trainingen altijd op max staan zonder begrenser en nu heb ik al 1 week een piep in me oor, doe voorzichtig als je um eraf haalt als dat kan.
Dat het er niet voor niets op zit dat weet ik maar standaard staat deze heel erg zacht en bij max hoor je anderen gewoon praten.
Maar de vraag was of het mogelijk was niet waarom deze er op staat.
Bij iPods wel geloof ik, omdat die begrenzer softwarematig is. Als de begrenzer gewoon ligt bij de hardware, vrees ik voor je.
had al gekeken op sansa forum en daar zou je met een instelling het volume van hoog naar extra hoog kunnen zetten maar ik heb alleen de functie "hoog".
ik kijk nog ff rond op het net anders heb ik gewoon pech gehad. heb de verpakking al weggegooid dus terugbrengen is geen optie.
als het goed is is er ook amerikaanse firmware. Het volume word daardoor als het goed is wel hoger. Die kun je erop zetten, dan heb je wel alles in het engels maar ik neem aan dat dat niet zo'n probleem is. Wel ff goed uitzoeken hoe dat moet want er zitten nog wel wat risico's aan.
Heb zelf ook zo'n sansa mp3 spelertje en kan wel hoog/ extra hoog selecteren bij wijze van, die harde stand is wel echt goed hard en heb hem eigenlijk altijd met de begrenzer erop staan. Vind hem op max volume op begrenzer stand nogsteeds belachelijk hard staan overigens.
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Oordopjes schelen al een hoop zoals boven gezegd. Misschien een versterker er op gooien ofzo? Ik weet niet. Ik heb wel verstand van audio, maar niet op dit 'gebied'. Wist niet eens dat ze dat al hadden.
Het is me echter gelukt. Er zit inderdaad een amerikaanse firmware op en als je die selecteerd gaat het geluid een stuk harder. Zelfs zo hard dat ik bij sommige nummers het volume gewoon niet voluit kan zetten.
Maar moet nu wel bekennen dat ik na een half uur de mp3 speler al beu ben en doe hem dan ook af.
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment