torrentsites? waarom niet online streaming kijken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• torrentsites? waarom niet online streaming kijken?

gewoon echt super kwaliteit. sommige in jawel: FULL HD.
    nieuwste films. op dit moment kijk ik love happens. had ik nog niet gezien met ut vrouwtje.
    ff aanmelden.
    geen spam.
    rechtsboven zie je films algemeen. en draaien maar.
    zegt het niet voort, want hoe meer mensen het weten, hoe sneller die uit de lucht gehaald wordt denk ik. maar dit geloof je niet. ik moest het ook zien voor ik geloofde dat het waar was.
    tering. dit lijkt wel zo'n reclame meuk. maar dat komt omdat mijn pc al 2 jaar dag en nacht aan staat ivm terug seeden op torrentsites. dat hoeft niet meer
    en gewoon zoeken op film naam. sommige staan in xvid of cam maar dat moet je zelf fff zien.
    link:
    .ExternalClass .ecxhmmessage P{padding:0px;}.ExternalClass body.ecxhmmessage{font-size:10pt;font-family:Tahoma;}http://kako.homedns.org/web/moviebase.php

let op: dit is GEEN gelul. eerste keer dat ik probeerde was server eruit, maar nu niet. dus het werkt echt
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

thx man!

Comment

Thx, voor de tip.

Comment

heb geen zin om een account aan te maken

Comment

Originally posted by bruce View Post
          gewoon echt super kwaliteit. sommige in jawel: FULL HD.
          nieuwste films. op dit moment kijk ik love happens. had ik nog niet gezien met ut vrouwtje.
          ff aanmelden.
          geen spam.
          rechtsboven zie je films algemeen. en draaien maar.
          zegt het niet voort, want hoe meer mensen het weten, hoe sneller die uit de lucht gehaald wordt denk ik. maar dit geloof je niet. ik moest het ook zien voor ik geloofde dat het waar was.
          tering. dit lijkt wel zo'n reclame meuk. maar dat komt omdat mijn pc al 2 jaar dag en nacht aan staat ivm terug seeden op torrentsites. dat hoeft niet meer
          en gewoon zoeken op film naam. sommige staan in xvid of cam maar dat moet je zelf fff zien.
          link:
          .ExternalClass .ecxhmmessage P{padding:0px;}.ExternalClass body.ecxhmmessage{font-size:10pt;font-family:Tahoma;}http://kako.homedns.org/web/moviebase.php

let op: dit is GEEN gelul. eerste keer dat ik probeerde was server eruit, maar nu niet. dus het werkt echt
          En dan hier op een forum posten?
          Maar thanks... ik zit zelf op Justin.tv - Streaming live video broadcasts for everyone (wisselende tevredenheid)
          Ik ga die van jou checken...
          "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Afleveringen voor series stream ik ook direct van het net. Maar hele films download ik en zet dan een paar op dvd en kijk het op de bank

Comment

danku

Comment

maar dat komt omdat mijn pc al 2 jaar dag en nacht aan staat ivm terug seeden op torrentsites. dat hoeft niet meer
                Dat hoeft ook niet, kwestie van seedbox huren en dan download en upload je 24/7 met hoge snelheid.
                Ook wanneer pc uit staat.

Comment

als je niet wilt dat we met zijn allen langs komen is deze post niet zo slim ??

Comment

tja, wilde hem jullie niet onthouden, enne... dr zitten gwoon ook vet veel hd films op

Comment

Je hebt wel een behoorlijk snelle internet lijn nodig of erg veel geduld. Fatsoenlijke 1080p films zijn rond de 30gb. Ik raad aan om gewoon te blijven downloaden, kan je nog een collectie opbouwen.

Comment

Tsja, met nieuwsgroepen betaal je ook iets van 5 euro a 7,50 per maand voor een redelijk abbotje, en je hebt ook nog direct nederlandse subs eronder zitten als je via FTD zoekt. En voor diegene wat het wat boeit: het is helemaal legaal omdat je niet hoeft te seeden.
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

zijn geen 30gig. geripte zijn hooguit 8 gig. en 30 past niet eens op een blu ray, die zijn 25. dus waar haal jij je info vandaan. nieuwsgroepen heb ik, ma ar ik vind het omslachtig. hier kan je gwoon kijkne

Comment

Originally posted by bruce View Post
                            zijn geen 30gig. geripte zijn hooguit 8 gig. en 30 past niet eens op een blu ray, die zijn 25. dus waar haal jij je info vandaan. nieuwsgroepen heb ik, ma ar ik vind het omslachtig. hier kan je gwoon kijkne
                            Je hebt ook blueray disks van meer dan 25gb zoals 50gb

Comment

thnx voor de link
                              "There is a difference between knowing the path and walking the path."
                              Bruce Lee

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X