Stoppen met roken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stoppen met roken

Vanochtend werd ik om 7 uur wakker en besloot spontaan vanaf vandaag te stoppen met roken.
    Moet zeggen dat ik nu pas merk hoe verslavend nicotine is ben totaal in de war duizelig en voel me vertiefd.
    Andere mensen gestopt hier en hoe heb je dat gedaan?
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Ik zou je aanraden om het rustig af te bouwen. Dus als je 5 pakjes per week deed, doe er nu 2,5 en ga zo door tot nul pakjes.

Comment

Dat heb ik al eens geprobeerd, dat gaat 2 weken goed en dan zit je weer in je oude rookritme.
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

als ik probeer te minderen, rook ik na een aantal weken nog meer.

Comment

andere bezigheid?? ga een computer spelletje spele:P,dat leidt af.

Comment

Originally posted by Iguana View Post
            Vanochtend werd ik om 7 uur wakker en besloot spontaan vanaf vandaag te stoppen met roken.
            Moet zeggen dat ik nu pas merk hoe verslavend nicotine is ben totaal in de war duizelig en voel me vertiefd.
            Andere mensen gestopt hier en hoe heb je dat gedaan?
            ehm ik rookte 4 jaar hoe ben ik gestopt ?
            ehm oke pakje sigaren gekocht omdat die inhaler je niet
            dus ik had mijn sigareten weggegooid en gewoon iets anders gevonden om te doen xD gamen world of warcraft dan gewoon elke avond 1 sigar gerookt dan wanner mijn 20 sigaren waren op was ik helemaal gestopt xD
            dan moest ik stoppen met world of warcraft stoppen -.- ging ook moelijk xD maar het is me wel gelukt nu al 4 maanden dat ik niet rook
            moet gewoon van alles uit proberen.

Comment

Ik heb zelf 23 jaar gerookt, ben gestopt sinds september 2006.
              Meerdere keren geprobeerd te stoppen maar altijd problemen met de neven effecten, duizeligheid, hartkloppingen, zenuwen, honger en niet kunnen slapen etc.etc.
              Ik had uiteindelijk besloten te stoppen met behulp van laser-therapie en sinds die dag geen sigaret meer aangeraakt, ook geen gehoefte meer gehad en van de neven effecten, daar had ik totaal geen last van.
              Kost iets van 150 euro, maar uiteindelijk heeft het mij meer opgeleverd, goede investering geweest......
              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
              There is no failure except in no longer trying

Comment

cold turkey alweer 1,5 jaar
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik rook nu 8 maandenniet meer.
                  Ik heb van die pleisters gebruikt Niquitin en deze hbben mij heel goed geholpen.
                  weken gebruikt en toen ben ik ook daar mee gestopt en rook tot nu toe niet meer.
                  Je moet een klein hulpmiddeltje hebben maar het bealngsrijktste is je motivatie en de wil om te stoppen.
                  Veel water drinken, krijg je zin in een sigaret dan even stukje gaan wandelen of effe opdrukken of situps maken. Heb je ook weer voordeel van en je gedachten om een sigaret is verdwenen. Trouwens dat je aan een sigaret denkt wordt steeds minder. Langzaam aan stoppen lukte bij mij niet, begon ik daarna nog meer te roken.
                  Succes ermee

Comment

Neem iemand in je omgeving, die ook gestopt is met roken, als voorbeeld. Dat moet wel iemand zijn die jij niet hoog hebt zitten omdat het bv een mietje is.
                    Zeg nou tegen jezelf, als het hem/haar wel lukt dan lukt het mij zeker!
                    Laat je niet leiden door zo'n zwakke verslaving.
                    Sterkte!

Comment

Ik ben ook net gestopt vandaag,maar dit is een testdag vanaf volgend weekend stop ik helemaal,maar ik zou gewoon die sjit niet meer kopen en gewoon uitzitten als je trek krijgt...,neem kauwgom of nicotinekauwgom ofzo,en voorderest ga rustig trainen of neem een bad iedergeval leid je zelf af zodat je het minst mogelijk aan roken denkt..., en als je echt heel verslaafd aan nicotine bent er zijn ook nog sigaretten met minder nicotine er in,die zijn best wel smerig maar die heb ik een tijd gerookt en nu ben ik eigenlijk veel minder verslaafd aan dat roken dat merk ik wel ,maar goed succes in iedergeval met stoppen. Grtz.

Comment

Probleem is dat ik merk dat ik enorm geprikkeld en opgefokt ben vandaag, en dat kan ik in mijn situatie nou net niet gebruiken.
                        Bedankt voor de tips, er zal toch een klein hulpmiddel bij moeten anders wordt het niks..
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Cold turkey....nu al weer 10 jaar gestopt. Reden dat ik cold turkey ben gestopt is omdat ik last van mijn luchtwegen kreeg.
                          Goede reden om te stoppen denk ik.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

dat kan ik in mijn situatie nou net niet gebruiken.
                            Wacht dan ff een paar maandjes, dat je dat kloten ding kwijt bent. Zou gewoon cold turkey gaan!!
                            Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Comment

Originally posted by Seals View Post
                              Wacht dan ff een paar maandjes, dat je dat kloten ding kwijt bent. Zou gewoon cold turkey gaan!!
                              Hehe je hebt een punt, heb besloten om eerst maar gewoon te minderen.

Vanavond 2 sigaretten gehad.
                              Normaal rook ik 20 op een dag als ik nu eerst terugga naar pakweg 10 dan ben ik iig al onderweg.

Hoest liever 2x extra dan dat ik na 5 uur op een belletje moet drukken voor een zetpil lol
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...