Humor.TV
Collapse
X
-
Die van die kip is echt leuk! Ik ga met mijn collega's binnenkort naar de film van New Kids. Of je haat het of je ligt in een deuk! Mijn mening: KEIGAAF JONGEEE
P.s. ik post voor het eerst een filmpje, weet niet of het lukt. Anders probeer ik het zo nog ff."een dag niet gelachen is een dag niet geleefd"
Comment
-
Die van die kip is echt leuk! Ik ga met mijn collega's binnenkort naar de film van New Kids. Of je haat het of je ligt in een deuk! Mijn mening: KEIGAAF JONGEEE
http://youtu.be/gEW_ULEizb0"een dag niet gelachen is een dag niet geleefd"
Comment
-
haha wat een filmpje
www.dumpert.nl - Rihanna topless in tutu!!!
1.....2......3.... BAM KO!
www.dumpert.nl - Kinect Fail
Bob marley is magic!
www.dumpert.nl - Bob Marley
vandaag toevallig iemand geholpen in een rolstoel bus in/uit en heb altijd veel respect voor zulke gasten maar voor deze nog meer!
www.dumpert.nl - Held v/d dag
leuk als zaterdag baantje!
www.dumpert.nl - Geniaal stukje technologie voor stratenmakers
altijd de blonde het slachtoffer
www.dumpert.nl - Feestje op boot
ZO die is goed met ballen!
www.dumpert.nl - Meisje keihard aan het trainenCalisthenics / Street workout
Comment
-
-
haha wat een gek dit! jammer dat ik niet goed ben in filmpjes bewerken anders deze zeker gedaan!
www.dumpert.nl - Internertpr0n, energiedrankjes en Rock & RollCalisthenics / Street workout
Comment
-
duizend snel een hotel neer zetten:
YouTube - Ark Hotel Construction time lapse building 15 storeys in 2 days
haha
www.dumpert.nl - Willianus Wortelus is TERUGCalisthenics / Street workout
Comment
-
-
Calisthenics / Street workout
Comment
-
Dure grapjes:
F430 crashes at Times Square - MachoVideo.com
Achterwielaandrijving
How not to drive off - MachoVideo.com▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment