Zaak Milly boele

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als de uitspraak conform de eis is dan wordt het longstay, dus goodbye Sandertje, daar komt ie niet meer uit dan.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Waarom weet jij nu al dat het longstay is?
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Wat denk je zelf als je eerst 17jaar in de gevangenis zit....? En dan nog eens moeten gaan sleutelen aan jezelf? haha ga nie lukke nie. Geen mens die er beter van wordt door lang te zitten, je wordt er alleen maar gevaarlijker van, iig als je al psycho bent..
        Grote kans sowieso dat hij veel langer zal zitten dan 17jaar, meestal zitten de klinieken vol....dus blijf je zitten waar je zit tot er plaats is.

Als er kans is op verbetering van dat figuur krijgt ie een veel kortere straf. anders zal TBS niet werken.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Mag mooi samen met Koos H filmpies kijken als Koos over de 80 is.
          Dat betoog van Anker ook, mijn client is alleen maar beschildert als beest niks positiefs.
          Uhhhhhhhhh maja advocaat is advocaat en wil graag in zon tv optreden gezien worden..
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Geweldig, kunnen wij zijn verblijf financieren.

Cyanidepilletje en compost van maken die handel.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Zucht, zieke mensen op de wereld...

Lijkt tegewoordig mode om kleine kinderen te ontvoeren, te verkrachten en dan te vermoorden...
              Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by marnop View Post
                Wat denk je zelf als je eerst 17jaar in de gevangenis zit....? En dan nog eens moeten gaan sleutelen aan jezelf? haha ga nie lukke nie. Geen mens die er beter van wordt door lang te zitten, je wordt er alleen maar gevaarlijker van, iig als je al psycho bent..
                Grote kans sowieso dat hij veel langer zal zitten dan 17jaar, meestal zitten de klinieken vol....dus blijf je zitten waar je zit tot er plaats is.

Als er kans is op verbetering van dat figuur krijgt ie een veel kortere straf. anders zal TBS niet werken.
                O'rly?

Nog steeds zie ik niet in waarom jij nu al weet dat hij op de longstay komt.
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

opsluiten en lang dat joint-hoofd

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                    Heeft daar niets mee te maken. Wij willen gewoon Justice for All!
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                    We like it
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Die moet is goed rammel krijgen int cachot!

Comment

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

25 jaar heeft die gekregen toch? best hoog voor in NL vind ik. Maargoed van mij had het ook wel hoger mogen zijn
                          ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Sander V komt nooit meer los. Met TBS er bij is de kans op een korte straf wel verkeken voor hem. En terecht. De doodstraf ben ik niet voor omdat het een onomkeerbare straf is. Je zult maar onschuldig zijn, schuldig bevonden en ge-executeerd worden en dan jaren later komt er aan het licht dat je toch onschuldig bent. Lullig is dat dan...
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

ja, dat is wel lullig. Maar ik ben er wél voor in het geval dat er dus echt geen twijfel is.
                              En die gevallen zijn er toch ook genoeg. Zoals dit geval dus.
                              Van mij had hij mogen hangen.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                                ja, dat is wel lullig. Maar ik ben er wél voor in het geval dat er dus echt geen twijfel is.
                                En die gevallen zijn er toch ook genoeg. Zoals dit geval dus.
                                Van mij had hij mogen hangen.
                                Dat is juist het probleem. Je kunt nooit 100% zeker van iets zijn. Het zal je maar overkomen dat je iemand ter dood veroordeeld hebt en hij of zij heeft het niet gedaan. Vroeger was er nog geen DNA onderzoek, wie weet wat voor technieken we in de toekomst zullen krijgen? Je weet het niet. Onderzoek kan altijd grondiger. Vandaar dus dat ik niet voor de doodstraf ben. Je kunt namelijk nooit 100% zeker zijn.
                                En ook al is het bijna 100% zeker in dit geval, dan nog niet. Ik vind dan dat hij er nogal makkelijk vanaf komt.
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X