Zaak Milly boele

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Onbegrijpelijk hard en koud is dat. En het kan me geen hol schelen wat voor monster er ter dood veroordeeld is. De doodstraf is een onmenselijke straf om te geven naar mijn mening, hoeveel recht jullie er ook mee vinden te doen.

Ik respecteer je mening, maar ik deel hem niet.
    De doodstraf mag een onmenselijke straf zijn...........maar gezien het onderwerp van dit topic, is Milly dan geen onmenselijke dood gestorven? Welk beest doet zoiets, ik kan daar werkelijk geen enkel menselijk gevoel voor opbrengen.
    Voor mezelf is het meer "opgeruimd staat netjes" want ik zie werkelijk niet in waarom zo'n persoon jaren en jaren lang geld moet kosten in een gevangenis of TBS kliniek, sorry.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Hoe gruwelijker het delict, hoe zieker de dader.

En wat doen we in Nederland met zieke mensen..........?
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
        Hoe gruwelijker het delict, hoe zieker de dader.

En wat doen we in Nederland met zieke mensen..........?

Je hebt ziek en je hebt ziek.

Is voor mij een heel groot verschil als iemand beter moet worden gemaakt met medicijn c/q therapie c/q revalidatie etcdie.....ik noem maar wat, een auto ongeluk krijgt.

Figuren zoals sander v hebben wat mij betreft die rechten verspeeld door een meisje op een gruwelijke manier van het leven te beroven. Hoe wil je zo iemand beter maken?
        Helaas worden ook deze figuren behandelt en krijgen ze de nodige zorg.
        Ik ben er niet voor, mij het is nou eenmaal zo.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Waarom maakt men een verschil tussen psychiatrische ziekten en somatische ziekten?
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Waarom maakt men een verschil tussen psychiatrische ziekten en somatische ziekten?
            Denk dat dat komt door de ernst van het misdrijf. Ikzelf kan niet objectief oordelen. Als ik dit soort berichten lees denk ik maar aan 1ding...opruimen die hap.

Waarschijnlijk een bekrompen gedachte.....maar daar kan ik geen seconde van wakker liggen.

Comment

Ziek = ziek imho.

Hoe zieker, hoe meer zorg.

Comment

Ziek = ziek imho.

Hoe zieker, hoe meer zorg.
                Zo werkt het inderdaad in dit land.....of ik het er nou wel of niet mee eens ben.

Btw.....verleiding was wel daar om een relletje te starten

Comment

Waar?

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                    Ik respecteer je mening, maar ik deel hem niet.
                    De doodstraf mag een onmenselijke straf zijn...........maar gezien het onderwerp van dit topic, is Milly dan geen onmenselijke dood gestorven? Welk beest doet zoiets, ik kan daar werkelijk geen enkel menselijk gevoel voor opbrengen.
                    Voor mezelf is het meer "opgeruimd staat netjes" want ik zie werkelijk niet in waarom zo'n persoon jaren en jaren lang geld moet kosten in een gevangenis of TBS kliniek, sorry.
                    Vrijheidsberoving vind ik nou eenmaal straf genoeg. De dood komt vanzelf wel, we zijn allemaal sterfelijk. Maar goed, ik respecteer jouw mening net zo goed, maar delen doe ik hem zeker niet.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Jij bekijkt het vanaf jouw kant, Seals.

Geloof me dat in het Hvb rond de periode dat er voorgekomen moet worden heel wat billengeknepen wordt door gedetineerden over het grote spook, tbs.
                      Mn neef kwam er voor een serie overvallen en zit er 8 jaar na dato nog zonder uitzicht op wat dan ook ook hij zal naar longstay gaan, wordt al over gesproken.

In de media wordt tbs gebracht als zijnde therapie in werkelijkheid is juist door de media de behandeling er wel een beetje van af, klinieken zijn slechts nog bang voor een slechte naam bij het vrijlaten van iemand.

En zon publieksgevoelige zaak laat men je niet snel gaan, komt erbij dat een leven lang in een hok zoals Koos H maybe nog wel humaan is maar geestelijk stomp je compleet af.

Originally posted by Seals View Post
                      ik weet dat zo net nog niet. Daar wordt natuurlijk geprobeerd, om mensen weer samenleving geschikt te maken. Dus of het een hel is, denk het niet. Tis geen amerika, waar mensen er slechter uit komen dan ze er in gaan! En als ie op longstay terecht bij bv. koos h. heeft ie het dan zo slecht, denk het niet.......
                      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                      Squat 230 kilo
                      Bankdrukken 137.5 kilo
                      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Wel verschrikkelijk dom om zich te laten onderzoeken. Bij zo'n type zaak (met veel media aandacht e.d.) TBS krijgen dan kom je nooit meer vrij terwijl je anders nog wel een licht aan het eind van de tunnel hebt. Zoals Moscovic het verklaard ben ik het er mee eens dat een straf bij een ziek mens niet helpt, die moet je behandelen, niet eerst 20 jaar weg laten rotten voor er iets gebeurt.
                        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

18 jaar met tbs..pfff veel te weinig...

Ik woon zelf 3 straten bij de plek vandaan dus alles meegemaakt..
                          Mijn medeleven gaat uit naar de familie van Milly..

Comment

Wtf is hier aan de hand een kentering in de algemene gedachtegang?.....schaam jullie.

Het rechtsbewustzijn, vraagt om vergelding voor gedane onrecht. Het is in belang der maatschappij, ter beveiliging van de orde en ter afschrikking. Na een bepaalde leeftijd kan je mensen toch niet meer corrigeren.

Dus opruimen.
                            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                            We like it
                            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                              Dus opruimen.
                              Je hebt er toch veel meer aan om tientallen miljoenen eurrie,s belasting geld te verspillen aan dit soort figuren.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                                Precies dat is jouw mening. Niks mis mee!

De doodstraf zal nooit worden ingevoert. Ik zou er wel voor zijn in bepaalde omstandigheden, dit is er 1 van. Het zal je kind maar wezen.

Ik vind dat hij in stukken gehakt mag worden en aan de de krokodillen mag worden gevoerd.
                                Dat figuur is het leven niet waard.
                                denk je nou daadwerkelijk dat die ouders uit zijn op het sterfen van de man, dacht het niet eerlijk gezegd, wraak ben je op zo'n moment totaal niet mee bezig, daarnaast krijg je kind er niet mee terug dus je schiet er niks mee op denk liever dat die ouders zien dat hij de straf krijgt die hij verdiend en kan nadenken over zijn zonden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X