Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zou het niet doen, nu zijn ze 25% van de waarde van de auto, over een jaar zijn ze al 60% van de waarde en het jaar er na kan je de wielen beter onder de auto laten als je nog wat voor de Alfa terug wil krijgen.
Alfaatjes zijn superauto's, maar geen reet waard. Ik had een 146, was een superbak, maar kostte me geen drol in aanschaf en bracht ook niks op toen ik dat ding weer weg deed. Rijdt nu weer lekker Opel, waardevast, maar Alfa blijft altijd trekken.....lekkere autootjes.
Maar die wielen,...zijn idd erg mooi, maar kost een hoop geld en je ziet er niks van als je in de auto zit, en je zal er vaker in zitten dan er naast denk ik.
Maar je moet niet een ander laten kiezen voor je, zelf kiezen anders krijg je er wellicht spijt van.
succes.
Hehe... vind het wel echt typisch een bak voor jou ja. Zo´n buffe aso in zijn alfa :P
Tja... zou het gewoon doen als je daar blij van wordt. Niet omdat het een financiele verstandige beslissing is ofzo
En waarschijnlijk krijg je inderdaad over een paar jaar meer voor je velgen dan voor die auto :P
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Onthoud wel dat brede banden ook nadelen met zich meebrengen. minder grip. meer weerstand.meer verbruik. bij aankoop nieuwe banden ben je toch veel geld kwijt enz. enz.
@phoenix say what? Bredere banden is meer grip (meer contact met de weg)
Misschien ietsje meer verbruik, maar zal niet monsterlijk zijn.
Het wordt alleen gewoon wat minder relaxt binnen de bebouwde kom rijden. Elke hobbeltje ga je voelen met van die dunne bandjes. Om nog maar niet over drempels te spreken. Ik hoop dat ze niet al te hoog zijn bij jou in de buurt Kev
vind het wel vet staan, qua looks heeft het altijd wel iets extra's. Maar maar in de verkoop hangt het er af of de koper ook er zo naar kijkt. Maar als jij je er goed in voelt en je ebt het geld, waarom niet. Auto's zijn sowieso een slechte investering dus daarvoor hoef je het niet echt te laten.
Maar bevalt het auto zelf goed? Heb er ook wel eens naar staan kijken. Alleen nu nog geen geld voor een auto:P
@phoenix say what? Bredere banden is meer grip (meer contact met de weg)
Misschien ietsje meer verbruik, maar zal niet monsterlijk zijn.
Het wordt alleen gewoon wat minder relaxt binnen de bebouwde kom rijden. Elke hobbeltje ga je voelen met van die dunne bandjes. Om nog maar niet over drempels te spreken. Ik hoop dat ze niet al te hoog zijn bij jou in de buurt Kev
Misschien heb ik het verkeerd geformuleerd maar bij regeachtig weer heb je met bredere banden minder grip.
Al die mensen dat het geen goede investering is.. een auto is dat nooit.
Als je het zelf mooi vind gewoon doen, hou zelf ook wel van mooie velgen.
Zie je vaak dure auto's met standaard velgen.. dan denk ik van had je niet genoeg geld om er nog mooie velgen onder te zetten?
Het is toch een groot gedeelte van je aanzicht van de auto... maakt het totaal plaatje af
Alleen zou je misschien voor slagje kleiner kunnen gaan..zal denk ik ook mooi blijven en weer goedkoper.
En opletten van het rijgedrag, te grote velgen veranderd het rijgedrag..
Het interesseerd mij niet zo veel of het er uiteindelijk ook voor terug krijg. Ik heb hem net nieuw en ben eigelijk niet niet aan het denken om hem te verkopen.
Hij rijdt als een tiet en rolt heerlijk voort dus ben eigelijk wel van plan om er nog een paar jaartjes in rond te crossen. Dus of ik hem nou naar de sloop breng of voor een roodje op marktplaats gooi kan me niet echt boeien. Zie ik dan wel weer.
Ik vind, velgen maken de auto, vette auto zonder grote mooie velgen ziet er niet uit.
@Patricia: Welke zou jij eronder doen dan? Ik vind spaakvelgen echt de mooiste voor onder alfa. Hoewel dat bij de meeste andere auto's niet uit ziet.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Ik vind, velgen maken de auto, vette auto zonder grote mooie velgen ziet er niet uit.
Kijk dat zijn nou nog eens uitspraken! Een mooie wagen word zoveel mooier met mooie velgen...
Idd, als je hem verkoopt velgen eronder uit, origineel verkoopt sowieso beter.
Vind die velgen van jou er zeker mooi onder staan, maar denk dat deze er ook mooi onder zouden zijn : BBS Lemans.
Die knal ik eind van de winter ook onder mijn wagen.
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment