Nieuwe velgen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

rustig maar Maurice :P
    Fear is the mind killer

Comment

Ik zou persoonlijk ook eerder voor de BBS le mans gaan dan jouw keuze kevster.. Ik heb zelf ook naar zo een setje gezocht maar ben toch voor een setje 18inch RH porsche turbo imm gegaan. verder leuke alfa, hoop dat hij heel blijft ze hebben een reputatie namelijk

Comment

Originally posted by Torque View Post
        ze hebben een reputatie namelijk
        Valt reuze mee. De oude imola's waren wat aan de brikkege kant. Ik heb een 145 en een 155 gehad en die waren echt hard. Liepen super. Geen roest enz.

Mijn vriendin rijd nu in een alfa 147 1.6 16v TS. Rijd super en trekt als een trein. Top 200+ (heb de 200 aangetikt maar moest afremmen)

Comment

tja je kan mazzel hebben... maar alfa's hebben toch echt wel de reputatie van monsterlijk duur in het onderhoud. Je kan ze ook meestal redelijk goedkoop op de kop tikken daardoor.

Maarja... je koopt ook geen alfa omdat je een goedkope bak wilt
          Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
            tja je kan mazzel hebben... maar alfa's hebben toch echt wel de reputatie van monsterlijk duur in het onderhoud. Je kan ze ook meestal redelijk goedkoop op de kop tikken daardoor.

Maarja... je koopt ook geen alfa omdat je een goedkope bak wilt
            ja en dan voornamelijk de 147 en 156.. maar moet zeggen dat de JTD´s wel voortreffelijk rijden.

Comment

Scheelt dat ik nog wat geld over heb gehouden van het winnen van de Mr. Olympia.

Thanks voor de link Kevin. Ik heb al vaker zitten neuzen op dat forum. Veel interessant spul daar idd.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Bedankt allemaal voor jullie input. Ik heb gekozen voor de Fondmetals. Ik zal zo snel mogelijk fotos schieten en posten met het resultaat.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                  Bedankt allemaal voor jullie input. Ik heb gekozen voor de Fondmetals. Ik zal zo snel mogelijk fotos schieten en posten met het resultaat.
                  En dan nog een keer een chippie? turbodruk omhoog enz.?

Comment

Ja chippie komt ook nog. Maar alles 1 voor 1. Zo veel geld heb ik nu ook weer niet.
                    The Sky Ain't The Limit

Comment

Ja chippie komt ook nog. Maar alles 1 voor 1. Zo veel geld heb ik nu ook weer niet.
                      Ik wilde dat ook eens doen met mijn alfa en volgens mij was dat squadra tuning.

edit: http://www.squadra-tuning.nl/

Comment

Yeah baby.
                        The Sky Ain't The Limit

Comment

Yeah baby.
                          Misschien verstandig om ff je kenteken weg te poetsen? je weet maar nooit!
                          Last edited by The Phoenix; 19-11-2010, 14:20.

Comment

ziet d'r prachtig uit man !!!

@The Phoenix, daar is het nu al te laat voor ^^

Comment

Nice Kev.

Je hebt wel een gemakkelijk te onthouden vervaldatum van je APK.

Hoor wie klopt daar kinderen, hoor wie klopt daar kinderen, hoor wie klopt daar zachtjes tegen het raam! Het is de keuring zeker, apk voor je auto zeker!

.
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Zeker nice Kev.
                                Vind het ook vette auto'tjes.
                                Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X