Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
kut man. In ieder geval toch fijn dat je wel allrisk verzekerd was. Anders was het fietsen geblazen.
Moet zeggen dat het nog steeds ook een van de dingen is die mij weerhoudt van UD. Ik zit ook regelmatig veel op de weg en je bent gewoon niet altijd even scherp. Lager bloedsuiker en inderdaad juist die mega carb drowsiness kunnen dan net ff teveel zijn in het verkeer.
Hehe, maar zoals ik dus al zei was dat het niet.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
no-shotgun aanklagen?
Als het nou een toyota was... Tja.. mijn gaspedaal bleef hangen ofzo
Maar je hebt gelijk... een ongeluk kan iedereen overkomen. Hoeft niet eens perse een 'extra' reden voor te zijn. Maar helemaal vaag dat je niet eens het stoplicht had gemist... maar gewoon dacht dat je groen had.
Lelijk inderdaad, maar opzich wel te begrijpen.. ik weet ook zo'n stukje in eindhoven waar je je kunt vergissen in het stoplicht, echt kut.. heb die fout ook al ooit bijna gemaakt.
Weet niet of je geinteresseerd bent, en hoe snel je een andere wagen wilt.. maar over 2 maanden staat mijn E46 ook te koop
Ja ik heb echt geluk gehad dat ik er weer zo goed mee weg ben gekomen dat besef ik ook wel. Ik heb bijna het gehele aankoop bedrag terug gekregen van de verzekering. De expert zag dat ik echt super zuinig was op mijn auto en dat hij er ook goed onderhouden uitzag. Mocht zelfs mijn bijna splinternieuwe velgen eronder uit halen.
Ik ga mijn Puntootje morgen halen. Volgende week wat ice erop laten bouwen en een beetke pimpen en dan zal ik wel een fotootje plaatsen.
Ik weet wel zeker dat dit me niet meer overkomt. Voorts rij ik met 2 handen aan het stuur en zet ik een efedrine-infuus zodra ik in de auto stap voor 200% focus.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment