Jouw ochtendrituelen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

6:00 opstaan vaak toilet bezoek
    6:05 ontbijt klaarmaken en journaal kijken
    7:00 douchen en eten voor de middag klaarmaken
    7:30 beetje mail checken en schoolrooster
    8:00 vertrek op de brommer naar school
    "Straight outta gym"

Comment

Ligt aan mijn dienst, maar bij ochtenddienst sta ik om 4 uur op, douche, koffie en snel eten klaar maken en om 4:45 zit ik in de auto, waar ik tevens ontbijt 45 min rijden en dan zit ik op mijn werk.

Comment

Jullie staan allemaal zo vroeg opp.. dat zou ik echt niet overleven.

Comment

Originally posted by gameface View Post
          Jullie staan allemaal zo vroeg opp.. dat zou ik echt niet overleven.
          kwestie van niet beter weten en niet aanstellen en natuurlijk niet te laat naar bed gaan
          "Straight outta gym"

Comment

ik snap echt niet waarom jij om 6 uur al op staat terwijl je 8 uur pas weg hoeft? ik zou half 8 opstaan en 8 uur weg, dikke prima

Comment

maandags het volgende
              -6 uur sta ik op
              - schijten
              - scheren tanden poetsen
              - douchen
              - havermout whey naar binnen gieten
              -2ml test en 2ml deca injecten
              - naar school

Comment

Originally posted by STED View Post
                ik snap echt niet waarom jij om 6 uur al op staat terwijl je 8 uur pas weg hoeft? ik zou half 8 opstaan en 8 uur weg, dikke prima
                Ik heb een hekel aan haast 's ochtends.. Dus ik eet lekker op me gemak, drink me koffie. Rustig douchen. Heerlijk, mijn biologische klok staat toch op 6 uur soms zelfs eerder soms wat later. Ik heb er geen problemen mee eigenlijk
                "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by STED View Post
                  Ik zou nooit klaargeraken op half uur.. Ik doe er minstens 50 min over.
                  On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by kojak View Post
                    Ik zou lekker genieten van je jongere jaren en niet gaan werken.. vooral niet zo vroeg in de ochtend. Al het geld gaat toch naar domme dingen en als je eenmaal 18/19 bent denk je 'waarom heb ik toen ik 15 of 16 was eigenlijk gewerkt?' En 4,5 euro voor een vakkenvuller of wat dan ook is gewoon teveel voor iemand van 16 of 17 maar dat terzijde.
                    ik heb nogal een luze smaak, mijn ouders geven me niet zomaar een pc van 1000,- of een bose speakers set, dus werk ik daar voor.
                    K heb geen moeite met vroeg opstaan en hard werken (nog niet)

Comment

Ik doe zo'n 45-55 minuten over mijn ochtendritueel (weekenden daargelaten) Daarin doe ik oa:

-Douchen
                      -Eten
                      -Computeren
                      -Eten maken
                      -Tas inpakken

Zoveel tijd hoeft het niet te kosten, en het kan ook nog eens op je gemak.

Meestal betekent dat dat ik zo rond 7 uur opsta, maar 8 uur, of 9 uur kan ook, maar dat is een beetje afhankelijk van hoeveel eerste uren ik vrij heb op school.
                      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

7.40 wekker, shake met havermout en een banaan naar binnen douwen, douchen aankleden vreten in mn tas en 8.00 in de auto naar mn werk.
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

5:55 gaat de wekker, opfrissen , melk havermout whey nodige tabs, world stongest man kijken op espn.
                          6.50 in de auto.
                          Mind is everything.

Comment

5:15 wakker worden, eiwit shake nemen,,
                            5:30-6:00 haar doen en douche
                            6:00-6:30 eitjes bakken en samen met brenta spul opeten,,
                            en naar werk joepie

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                              Ik heb een hekel aan haast 's ochtends.. Dus ik eet lekker op me gemak, drink me koffie. Rustig douchen. Heerlijk, mijn biologische klok staat toch op 6 uur soms zelfs eerder soms wat later. Ik heb er geen problemen mee eigenlijk
                              Ik heb ook een hekel aan haast als ik net wakker wordt, moet eerst rustig roken en koffie en dan kijken we wel verder, eten en douchen en nog meer roken en koffie.
                              Ik wil altijd wakker en fit zijn als ik moet werken, ik heb ook een bloedhekel aan gasten die voor de koffie niks presteren op het werk. En zij aan mij omdat ik er altijd gelijk hard tegenaan wil en kan.

Valt me trouwens op dat er zoveel zijn die niet ff douchen, viespeuken......ik douche altijd voor ik ga werken of sporten.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                                Ik heb ook een hekel aan haast als ik net wakker wordt, moet eerst rustig roken en koffie en dan kijken we wel verder, eten en douchen en nog meer roken en koffie.
                                Ik wil altijd wakker en fit zijn als ik moet werken, ik heb ook een bloedhekel aan gasten die voor de koffie niks presteren op het werk. En zij aan mij omdat ik er altijd gelijk hard tegenaan wil en kan.

Valt me trouwens op dat er zoveel zijn die niet ff douchen, viespeuken......ik douche altijd voor ik ga werken of sporten.
                                Hehe met jou/u kan ik praten. Ik wil geen stress hebben als ik net opsta. Wat betreft het douchen ik douche altijd 's ochtends en na het sporten uiteraard en soms in bad als ik bijvoorbeeld erge spierpijn heb
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X