Originally posted by Fitness-maniak
View Post
Jouw ochtendrituelen
Collapse
X
-
Originally posted by marnop View PostIk heb ook een hekel aan haast als ik net wakker wordt, moet eerst rustig roken en koffie en dan kijken we wel verder, eten en douchen en nog meer roken en koffie.
Ik wil altijd wakker en fit zijn als ik moet werken, ik heb ook een bloedhekel aan gasten die voor de koffie niks presteren op het werk. En zij aan mij omdat ik er altijd gelijk hard tegenaan wil en kan.
Valt me trouwens op dat er zoveel zijn die niet ff douchen, viespeuken......ik douche altijd voor ik ga werken of sporten.
Comment
-
6.45 de wekker, meteen de douche in
7.00 klaar, aankleden haartjes doen
7.10 melk in de magnetron
7.13 melk klaar, whey erin, dan de brinta.. opdirnken
7.15 werk kleding in tas doen, jas aantrekken sleutel pakken
7.20 loop ik naar me werk
7.22 ben op me werk let the day begin
Comment
-
Originally posted by Noisome View PostIn geval van een ochtenddienst.. (ik werk in wisseldiensten)
Vroege dienst: om 05.30u opstaan
Overlappende dienst: 07.30u opstaan
Avonddienst: 09.00u opstaan
Nachtdienst: Dan sta ik ergens in de middag op...afhankelijk van hoe laat ik wakker word.
Maar de rituelen, ongeacht de dienst: Opstaan, aankleden, hond uitlaten, eten, ff internet checken en dan spullen pakken, de auto instappen en op weg.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by marnop View Post
Valt me trouwens op dat er zoveel zijn die niet ff douchen, viespeuken......ik douche altijd voor ik ga werken of sporten.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
-
Originally posted by Fitness-maniak View Post4.50 netto vind ik niet weinig, ben 16"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
7 uur: wekker afzetten, per ongeluk ipv op snooze op turn off drukken
7u30: wakker schrikken en op 10 minuten douchen en aankleden, geen tijd om tanden te poetsen, te eten of te scheren...
7u40: richting trein vertrekken, al sprintendthe one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by gameface View PostVroeg opstaan is gewoon niet mijn ding, vooral met mijn slaapprobleem.
Ik weet uiteraard niet wat jouw slaapprobleem is, maar vaak kom je in een soort cirkel terecht: je kunt niet slapen, dus je staat de volgende morgen laat op, waardoor je 's avonds niet moe genoeg bent, niet kunt slapen en je dus de volgende morgen laat opstaat.
Een vriendje van mij heeft dit overwonnen door juist een bepaalde periode heel vroeg op te staan, en 's avonds op tijd naar bed te gaan. Bij hem werkte het.
Maar moet je nergens heen dan, school, baan? Kun je gewoon blijven liggen?
Dat is dan ook niet motiverend, denk ik?"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Gewoon standaard 22:00-22:30 uiterlijk naar bed. En 8 uur later gaat de wekker. Ben dan altijd vanzelf wakker net voor de wekker gaat en ben dan meteen helder. Ipv door de wekker uit de REM slaap geramd te worden en dan met duffe kop rond te moeten lopen. Alles is gewenning. Smoesjes zoals "ik ben geen ochtend persoon" en "kan niet eten als ik net wakker ben" is gewoon de grootste bullshit die er is.
In de ochtend douchen moet ik niet aan denken. Veel te koud, want ik heb geen automatische verwarming die aanspringt. En no way dat ik onder de douche spring voor de douche verwarmt is. Gewoon de avond er voor douchen en in de ochtend wassen. Goed genoeg. Alleen in de zomer als ik me 's nachts kapot zweet ren ik in de ochtend even vlug onder de douche kop door.
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostIk weet uiteraard niet wat jouw slaapprobleem is, maar vaak kom je in een soort cirkel terecht: je kunt niet slapen, dus je staat de volgende morgen laat op, waardoor je 's avonds niet moe genoeg bent, niet kunt slapen en je dus de volgende morgen laat opstaat.
Een vriendje van mij heeft dit overwonnen door juist een bepaalde periode heel vroeg op te staan, en 's avonds op tijd naar bed te gaan. Bij hem werkte het.
Maar moet je nergens heen dan, school, baan? Kun je gewoon blijven liggen?
Dat is dan ook niet motiverend, denk ik?
Ik zit nu aan de melatonine... het helpt wel.. erg relaxt.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-