Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
even checken of ma echt al wakker is geworden door wat provocerende rockteksten te bleren. hoor ik goedkeurend ''naar school mafkees!'' dan kan ik gaan.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Wekker gaat om 05.45uur en om 6uur sta ik dan uiteindelijk op. Onder de douche en naar wc, kleren aan dan naar de keuken, een kommetje havermout met melk gevolgd door een pilletje omega 3. Dan naar het werk rond 7uur eerste eiwit shake en dan is de dag vertrokken...
-tears will get you sympathy, sweat will get you results-
Ik ben al aan het minderen hoor..
Ik drink dan wat water..
Ik weet niet of jouw fatburner cafeine bevat, maar zou dat misschien ook geen betere resultaten opleveren als je lichaam minder vaak cafeine binnen krijgt en je er dus minder gewendt aan zou raken..? Of zou hoe meer cafeine hoe beter je vetverbranding worden..
Ik weet niet of jouw fatburner cafeine bevat, maar zou dat misschien ook geen betere resultaten opleveren als je lichaam minder vaak cafeine binnen krijgt en je er dus minder gewendt aan zou raken..? Of zou hoe meer cafeine hoe beter je vetverbranding worden..
Er zit geen cafeine in mijn fatburner..
Een beetje cafeine voor de cardio helpt wel iets om vet te verbranden dacht ik..
het eerste wat ik elke dag binnenkrijg is een suikervrije redbull. (goedkoop merk AH)
later the day steeds paar boterhammetjes en drinken en wat fruit. ben echt slecht met mn voeding opt moment. (ging zo goed)
Mijn ochtendritueel:
Om 5 voor half 8 gaat de wekker. Tot kwart voor 8 blijf ik nog even lekker liggen in m'n warme bedje, waarna ik in mijn badjas naar de douche loop, de hete douchekraan aan doe, effe ga plassen op de wc en dan onder de douche jump. Afdrogen, make-up opdoen, aankleden, en dan sinaasappels uitpersen. Dit drink ik op, en dan pak ik m'n sleutels, doe m'n jas aan en ga naar m'n werk.
Dus 07:45 eruit, om 08:10 sta ik buiten.
Wat is jouw ochtendritueel?
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment