Jouw ochtendrituelen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jouw ochtendrituelen

Mijn ochtendritueel:
    Om 5 voor half 8 gaat de wekker. Tot kwart voor 8 blijf ik nog even lekker liggen in m'n warme bedje, waarna ik in mijn badjas naar de douche loop, de hete douchekraan aan doe, effe ga plassen op de wc en dan onder de douche jump. Afdrogen, make-up opdoen, aankleden, en dan sinaasappels uitpersen. Dit drink ik op, en dan pak ik m'n sleutels, doe m'n jas aan en ga naar m'n werk.
    Dus 07:45 eruit, om 08:10 sta ik buiten.

Wat is jouw ochtendritueel?
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

5:50 op, kleren aandoen, wreten, tandenpoetsen wc, alles wat ik nodig heb voor school die dag snel in men rugzak smijten, water nemen, eten voor smiddags + "tussendoortjes" en snel op de fiets.
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Om 6:45 gaat de wekker, dan blijf ik nog 10 minuten liggen. Opstaan en aankleden. Twee boterhammen met dikke pindakaas en een eiwitshake naar binnen proppen (ik hou niet van eten als ik net wakker ben). Even flink schijten, tandenpoetsen, haar doen, eten voor school maken, tas inpakken en wegwezen.
      Dit allemaal wel in vrij langzaam tempo... Om 7:45 rij ik weg.

Owja, de auto krabben niet te vergeten deze dagen!
      "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

ik sta elke dag andere tijd op. Eerst ff nadenken of het mogelijk is om een uurtje of meer te spijbelen.. dus blijven liggen of opstaan.

Computer aanklikken en slaapbroekje uitdoen en naar de douche sprinten. Douchen haren uitkammen(GAY) en daarna in me kamer snel mezelf goed afdrogen. Boxxertje aan en dan me haren fohnen. Daarna de rest van mn kleren aan doen.

Als ik tijd heb wat eten en anders naar de tram rennen.

Comment

Originally posted by BdeB View Post
          Om 6:45 gaat de wekker, dan blijf ik nog 10 minuten liggen. Opstaan en aankleden. Twee boterhammen met dikke pindakaas en een eiwitshake naar binnen proppen (ik hou niet van eten als ik net wakker ben). Even flink schijten, tandenpoetsen, haar doen, eten voor school maken, tas inpakken en wegwezen.
          Dit allemaal wel in vrij langzaam tempo... Om 7:45 rij ik weg.

Owja, de auto krabben niet te vergeten deze dagen!
          Dus je doucht niet in de ochtend?

Comment

Waarom laten jullie de wekker vroeger af gaan dan dat je op moet?
            Zet je wekker gewoon wanneer je op moet...
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Uur voor ik weg moet gaat me wekker. Kan nog een half uur blijven liggen als ik wil. Daarna naar de plee en leisure kleding aan (joggingbroek/trui/sokken). Naar de keuken om al het eten voor die dag te gaan koken en in de tussen tijd me ontbijt shake naar binnen werken. Vlees en brood etc is altijd snel klaar en moet dan wachten op de rijst. Tijdens die wachttijd was ik me gezicht en poets me tanden. Giet het water van de rijst en laat het afkoelen. Dan ga ik rondje internet doen van een aantal sites die ik standaard volg. En aangezien me pc toch zo goed als 24/7 aan staat vanwege downloaden hoef ik niet te wachten qua opstarten er van. 5-10mins voor ik weg moet kleed ik me eens aan en doe al het voer in me tas om weg te gaan.

Alles kan in 25mins gedaan worden. Afhankelijk hoe snel ik uit bed kom heb ik dan nog een half uur over of niet. Met dit koude weer is dat meestal niet.

Comment

ik wordt nooit meer wakker in de ochtend , slaap altijd tot na 12en , telt dit ook?

Comment

's morgens rond half 8 wekker en dan tussen kwart voor en 8 uur opstaan.
                  daarna douchen, aankleden, brinta naar binnen scheppen.
                  Eten in mijn tas duwen schoenen aan jas aan en naar mijn auto lopen.
                  10 minuten te laat op school komen :/
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

06.30 gaat de wekker. Naar de wc, wassen en tanden poetsen.
                    Dan mijn eten koken voor de dag. Tussen door nog even mij pc aan en wat forums af.
                    07.30 materialen en gereedschappen inladen(ik woon boven mijn bedrijfsruimte) en dan naar mijn werk.
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

7.30 gaat mn wekker, direkt uit bed en naar de wc dan een
                      douche nemen. Aankleden en tanden poetsen.
                      Ontbijt klaar zetten en havermout met melk in de microgolf
                      zetten. Ondertussen eten klaarmaken voor de rest van de dag.
                      Vervolgens snel eten en om 10 na 8 de deur uit, om me te haasten
                      naar school.
                      Strongman: A sort of equal parts powerlifter, bodybuilder, triathlete and Olympic athlete.
                      All rolled into one.

Comment

In geval van een ochtenddienst.. (ik werk in wisseldiensten)
                        06.15 de wekker. Daarna direkt onder de douche.. tanden poetsen.. aankleden.. brinta en een banaan naar binnen werken en de auto in om 06.45...

uitgebreid ontbijten doen we op het werk

Comment

Om 8 uur gaat mijn wekker. Dan spring ik meteen in de douche om even wakker te worden. Dan spring ik in mijn australian/cavello (oink oink).

Als ik aangekleed ben ga ik naar beneden om een machtig groot bord met Brinta in elkaar te flansen. Zodra deze klaar ik strompel ik naar boven om lekker achter de computer dit op te eten. Meestal scroll ik ondertussen even over bodynet.

Als mijn bordje leeg is spring ik me auto en race ik naar de gym om te gaan trainen. Meestal ben ik dan rond 11-12u weer terug (hangt er van af hoelang ik weer heb staan buurten) en dan ga ik nog even chillen en eten tot ik moet gaan werken. Wat meestal plaats vind op de bank voor de xbox of achter de pc. Beetje forums afstruinen.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

ligt eraan of ik moet werken of school, enige verschil zijn tijden.

uur van te voren de wekker.
                            10m blijven liggen.
                            douche aanzetten
                            pissen
                            eieren in koker doen
                            douchen/afdrogen
                            bordje brinta in magnetron.
                            in die 2 min loopt de magnetron precies af.
                            eten, rtl nieuws kijken.
                            eten/spullen klaarzetten.
                            tanden poetsen. ( haar hoeft niet, ben gemillimeterd)
                            jas aantrekken en op op de scooter of na de bush bush.
                            sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

10 over 6 opstaan
                              douchen
                              eten
                              bek poetsen
                              schoenen aantrekken
                              voerbak uit de koelkast halen
                              en rij om 10 over 7 weg
                              160kg squat
                              225kg deadlift
                              130kg benchpress