Nederland betaalt terugkeer Bosniërs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Waterpoloboy View Post
    niet willen werken moven.
    Volgens mij mág je niet eens werken als je nog in een asielzoekerscentrum zit.
    Hooguit klusjes binnen zon centrum, waarmee je kan sparen voor bv een afgedankte fiets die daaro is opgeknapt.

Wat opzich niet gek is: ze horen hier te komen om een oorlog te ontvluchten, niet om goud te zoeken.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
      Zon berekening is pas compleet, als je daarnaast post wat ze zouden kosten wanneer ze hier zouden blijven. Dat is ook niet niets.
      dat is de galg met de guillotine vergelijken. Mijn voorkeur is dat we gewoon doen wat normaal is: we steunen ze financieel als ze hier zijn;..willen ze weg of functioneren ze niet meer EN is er geen gevaarssituatie meer in hun land:..mogen ze weg naar hun eigen land. Betalen we het ticket and thats it

Volgens mij mág je niet eens werken als je nog in een asielzoekerscentrum zit.
      Hooguit klusjes binnen zon centrum, waarmee je kan sparen voor bv een afgedankte fiets die daaro is opgeknapt.

Wat opzich niet gek is: ze horen hier te komen om een oorlog te ontvluchten, niet om goud te zoeken.
      Ze zitten niet sinds begin jaren 90 in een asielcentrum hoor lol. Ik doe vrijwilligerswerk voor vluchtelingen dus kan het weten. Help nu 2 Somalische gezinnen. Die hebben 3 maanden in asielcentrum gezeten, 4 maanden in soort tussen opvang. En nu zitten ze met voorrang in een appartement op kosten van Nederland en ontvangen uitkering van 800 euro per maand. Ze krijgen 5 jaars verblijf.
      En dit is enorm gul van ons. In Somalië hakken ze gewoon je kop eraf als ik daar om een euro vraag. maar ik vind dit terecht. We moeten vluchtelingen altijd helpen. De sterkste schouders moeten altijd de rest dragen. Maar ik heb dit rapport gelezen van die Bosniërs en we hebben het gewoon over 90% bijstandstrekkers met kinderen die bushokjes ingooien. En dan geven we ze de rest van hun leven geld mee :S??

Marokkanen in Nederland kan je niet mee vergelijken. Die werken ook in Nederland dus dragen belasting af,
      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Als ze hier vanaf '90 zitten, hebben ze toch al lang een nederlands paspoort gekregen?

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
          Hier wil ik in ieder geval mijn belastingcenten niet voor neerleggen elke maand.
          Originally posted by Waterpoloboy View Post
          gewoon het land uitzetten, wegwezen met die lui. Ze zijn niets meer dan kosten voor het land, niet willen werken moven. Maar nee dan proppen we partijen met plannen in een gedoogakkoord, lekker bezig.. Waarom zou je iets onderhouden, dat je niets oplevert
          eens

dan niet eens gesproken over de ouderen boom!

Wat te denken van gehandicapten en mensen die niet fatsoenlijk mee kunnen komen, dus aanspraak maken op bijstand ed ?

Die kosten meer dan dat ze opleveren. Land uit gaat niet, executeren.
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it

Comment

Als ze hier vanaf '90 zitten, hebben ze toch al lang een nederlands paspoort gekregen?
            nope. Want dan zouden het geen Bosniërs zijn maar Nederlanders

Comment

Ik wil me niet teveel in de discussie mengen, maar je kan je er bijvoorbeeld ook niet druk om maken. Als je je gaat verdiepen aan wat voor gekke projecten en groeperingen de overheid subsidie (en uitkeringen) geeft, dan kan je daar een forum site over starten,

Of je verdiept je er niet in, loopt naar de koelkast, pakt een verpakking kwark, wat proteïne poeder (aardbei) en een bakje nootjes. Vervolgens loop je terug naar de woonkamer, zet je het nummer "satisfy my soul" van Bob Marley aan. En dan vraag je je af "moet ik morgen nou rug of borst trainen..."

Het is een vrij land, ik kan jullie niks opdringen, maar ik doe even dat laatste nu.

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                Wat te denken van gehandicapten en mensen die niet fatsoenlijk mee kunnen komen, dus aanspraak maken op bijstand ed ?

Haha, Nee voor bijvoorbeeld gehandicapten of mensen die arbeidsongeschikt raken vind ik het helemaal niet erg om belasting te betalen.
                Mensen die altijd hard gewerkt hebben en arbeidsongeschikt geraakt zijn gun ik het. Mensen die amper ooit gewerkt hebben en van mijn geld 24/7 in de kroeg zitten, moeten die kroeg uit gerukt worden en op het moment dat hij buiten staat, een oranje hesje met hark toegestopt krijgen. Gehandicapten kunnen er niets aan doen dat ze bij wijze van hun veters nog niet eens kunnen strikken, vindt wel dat de ouders wat extra voor de kosten op moeten draaien. (kan goed zijn dat dit al gebeurt, dat weet ik niet)

Comment

Haha, Nee voor bijvoorbeeld gehandicapten of mensen die arbeidsongeschikt raken vind ik het helemaal niet erg om belasting te betalen.
                  Word nog lang werken Maasproductions. Met de rechtvaardige vraag of je een pensioen zal hebben of van zal kunnen genieten, daarom

We like it

Comment

Word nog lang werken Maasproductions. Met de rechtvaardige vraag of je een pensioen zal hebben of van zal kunnen genieten, daarom
                    Denk dat de vergrijzing eerder voor die ellende gaat zorgen..

Comment

Als puber serieus over nagedacht en vond dat executeren e.d. helemaal zo slecht nog niet. Nu ik ouder ben deel ik nog steeds dezelfde visie. Enig verschil is dat naar mate ik ouder wordt steeds meer het besef komt dat wat je doet toch geen reet uit maakt. De overheid bestaat maar voor 1 reden...je een poot uit te draaien onder de illusie dat ze goed voor je bezig zijn.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        Als puber serieus over nagedacht en vond dat executeren e.d. helemaal zo slecht nog niet. Nu ik ouder ben deel ik nog steeds dezelfde visie. Enig verschil is dat naar mate ik ouder wordt steeds meer het besef komt dat wat je doet toch geen reet uit maakt. De overheid bestaat maar voor 1 reden...je een poot uit te draaien onder de illusie dat ze goed voor je bezig zijn.
                        Je klinkt nu als die mensen die zeggen "weg met de polite" hahah. Sinds de eerste menselijke beschaving is er al zoiets als een overheid en een controlerende dienst. Het is een maatschappelijk belang. Zeggen dat de politie en overheid weg moeten gaan is net zoiets als zeggen dat het ambulancepersoneel op moet zouten haha.

Maar dit heeft ook niks met mijn punt te maken.

Ik wil me niet teveel in de discussie mengen, maar je kan je er bijvoorbeeld ook niet druk om maken.
                        Door dat te zeggen ga je de discussie niet eens aan, laat staan mengen. beetje struisvogelpolitiek.
                        Hoe meer dit soort domme acties van de overheid; hoe meer pvv stemmers, hoe meer haat. We streven al op een 3de wereldoorlog tegen de moslims af,..laten we dit soort haat tot het minimum beperken. Maar dan moeten we niet 5,5 miljard wegpissen terwijl de voedselbanken in nederland (dus nederlanders die in de rij staan om brood en kaas te krijgen omdat ze anders niks te vreten hebben) hoogtij dagen kennen.

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                          Je klinkt nu als die mensen die zeggen "weg met de polite" hahah. Sinds de eerste menselijke beschaving is er al zoiets als een overheid en een controlerende dienst. Het is een maatschappelijk belang. Zeggen dat de politie en overheid weg moeten gaan is net zoiets als zeggen dat het ambulancepersoneel op moet zouten haha.

Maar dit heeft ook niks met mijn punt te maken.

Door dat te zeggen ga je de discussie niet eens aan, laat staan mengen. beetje struisvogelpolitiek.
                          Hoe meer dit soort domme acties van de overheid; hoe meer pvv stemmers, hoe meer haat. We streven al op een 3de wereldoorlog tegen de moslims af,..laten we dit soort haat tot het minimum beperken. Maar dan moeten we niet 5,5 miljard wegpissen terwijl de voedselbanken in nederland (dus nederlanders die in de rij staan om brood en kaas te krijgen omdat ze anders niks te vreten hebben) hoogtij dagen kennen.
                          Laat ik voorop stellen dat je gevoelsmatig gelijk hebt, het lijkt ook BS dat men in de politiek meerendeels buiten de deur leeft en zich niet druk lijkt te maken wat er binnenshuis gebeurt.
                          Politiek ligt echt wel wat ingewikkelder in elkaar, onbegrijpelijk ingewikkeld voor "henk en ingrid", daarom stemmen wij braaf elk 4 jaar op de politieke partijen om zo het land te kunnen laten regeren.
                          Guido weijers zei iets op zijn oudjaars conference: "ik wil niet dat er iemand in de politiek zit die hetzelfde denk als ik, ik wil dat er iemand zit die zegt waar ik nog niet aan dacht", doelend op Wilders en de intelligentie van de gemiddelde Nederlander.

Politiek geeft niet "zomaar" geld weg aan de bosniërs, ze sturen niet "zomaar" troepen naar afghanistan, ze lenen niet "zomaar" geld aan de banken of aan Griekenland en Ierland.
                          Nederland kan niet geisoleeerd leven in deze wereld, Nederland moet het ook hebben van z'n im/export en andere buitenlandse belangen....Wat denk je wat er gaat gebeuren als we Wilders zijn zin gaan geven, Nederland uit de eu/ de grenzen sluiten/ geen troepen naar waar dan ook sturen/turkije en heel de moslimwereld pesten/ Bosniërs eruit gooien zonder materie en de turken/ marokanen er achteraan.....
                          klinkt allemaal best aardig voor de gemiddelde Nederlander, maar dat is geen politiek drijven, politiek reikt verder en krijgt te maken met vele en vele facetten waar we nou eenmaal mee te maken hebben in deze wereld, allles en iedereen samenhangend om de economie heen, doe je niet mee met de rest, lig je eruit, zo simpel is het, ben jij je baan kwijt, en dan zijn er vele beslissingen mee gemoeid die onbegrijpelijk bij ons volkje overkomen en het enige wat je kan of hoeft te doen is of meespelen of vertrouwen hebben en blij zijn dat je niet meespeeld in de politiek.
                          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                          There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                            Hoe meer dit soort domme acties van de overheid; hoe meer pvv stemmers, hoe meer haat. We streven al op een 3de wereldoorlog tegen de moslims af,..laten we dit soort haat tot het minimum beperken.
                            Als je dit 9 jaar geleden had gezegd zou ik je geloofd hebben. Toen stonden we inderdaad op het randje burgeroorlog met Marokkanen. Nu slaat het nergens meer op. Mensen zijn stuk minder fel jegens moslims dan voorgaande jaren en het ebt heel erg rustig weg. Die haat van jouw is overtrokken. Dat is net zoals zeggen dat ik agressief reageer. Je moet niet zo aanstellen en andere dwingen op eierschalen te gaan lopen omdat jij een teer zieltje hebt die niet veel kan hebben. Een derde wereldoorlog ligt nergens in het verschiet zoals dingen nu gaan. Zelfs een landelijke protest actie tegen onze overheid zal niet gebeuren omdat we er allemaal te lamlendig voor zijn.

PVV stemmers gelijk aan haat? Hoe kortzichtig kun je zijn...

Comment

Geachte heer of mevrouw,

Uw kenmerk is E1452393

Wij beschikken niet over voldoende informatie om uw vraag te kunnen beantwoorden en hebben uw vraag doorgestuurd naar een collega.

Afhankelijk van de aard en inhoud van uw bericht kunt u binnen drie werkdagen een reactie tegemoet zien.

Met vriendelijke groet,

Postbus 51 Informatiedienst

Comment

Sjee minee die gasten hebben serieus snel gereageerd. Bilo dit verdient uw aandacht check:

PVV vindt Haagse nieuwjaarsreceptie 'bespottelijk'

(Novum) - De PVV-fractie in de Haagse gemeenteraad heeft geen goed woord over voor de nieuwsjaarsreceptie van de gemeente Den Haag, die zondagavond plaatsvindt. De PVV'ers zullen niet aanwezig zijn op de in hun ogen veel te dure receptie, hebben zij laten weten.

PVV-raadslid Machiel de Graaf noemt de nieuwjaarsreceptie een 'gratis feest voor 1500 mensen, ter meerdere eer en glorie van de bestuurlijke elite, waarbij 150 duizend euro aan belastinggeld wordt weggegooid'. De Graaf vindt de receptie 'brutaal en bespottelijk'.

Volgens de PVV wordt het geld voor de kosten van de nieuwjaarsreceptie weggehaald bij zesduizend ouderen die nu naar hun jaarlijkse dagje met de Boodschappen Begeleidings Dienst kunnen fluiten.
                                De Haagse PVV-fractie heeft vragen gesteld aan het Haagse college over de nieuwjaarsreceptie, die zij in deze tijd van forse bezuinigingsmaatregelen niet
                                PVV vindt Haagse nieuwjaarsreceptie 'bespottelijk' - Trouw
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X