Drugs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Adonis @ Mei. 11 2004,14:53)]offtopic: ik zie nou pas je naam: mr testo geweldig
    past wel bij me,he?

greetz

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Rodg @ Mei. 11 2004,13:17)]oja snipke je vind ut bullshit... eigelijk moet ik dan zeggen eerst een keer proberen, want zo dacht ik ook totdat ik ut eerste pilletje innam.

anyways Laturs
      Ik heb genoeg vrienden gehad die in het milieu zaten en die wekelijks iets namen, heb genoeg mensen zien slecht gaan en wil er zeker niet aan proberen, vroeger kwamen sommige dat ook aan mij vragen of ik niet iets had voor hun (die dachten dat ik dat gebruikte omdat sommige vrienden van me gebruikte) die kregen dan elke keer een dreun tegen hun kop. Ben er absoluut tegen, kan het niet genoeg herhalen.

grtz
      stil growing

Comment

Ik heb nooit drugs gebruikt en zal dat ook nooit doen. Ik rook en drink ook niet. Vroeger toen ik nog niet aan bodybuilding deed, maar gewoon fitness dronk ik nog wel eens wat biertjes. Maar nooit zoveel dat ik dronken werd, wel wat losser, maar verder ging ik niet.

Nu drink ik helemaal niet meer, omdat ik ook vaak moet rijden naar feesten/verjaardagen e.d. Heel af en toe nog 1 biertje, maar dan gewoon voor de smaak, en niet voor het effect van de alchol.

Als mensen drugs gebruiken vind ik dat niet erg, maar je moet jezelf goed kennen. Af en toe kan geen kwaad, maar zodra je verslaafd wordt vind ik het dom dat je er ooit aan begonnen bent.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Uiteindelijk moet iedereen ut zelf weten.. ik weet ook dat het gevaarlijk is maar dur zijn zoveel dingen gevaarlijk...

tis toch wel leuk om uteens over wat anders te hebben kom je ook wat meer over anderen te weten dan alleen de ervaring die ze hebben in sport etc..

maar ehm rare hobbys eropna houden is een van mijn eigenschappen denk ik voor dat ik ging "bodyBuilden" heb ik geskate... weet je wel op een skate board zoals je bij jackass en zo wel eens ziet over een ramp heen halfpipeje etc etc.. maar dat vond ik maar niks :P als je op je gezicht gaat dan ga je ook meteen goed.
          beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Comment

weet iemand trouwens of coke net als xtc spierafbrekend werkt ?

Comment

Misschien breekt het niet direct spieren af, maar ook door coke krijg je vaak minder trek in normaal eten en dat is weer wel slecht voor het kassie. Ook raakt door de coke vaak je spijsvertering van slag...kijk maar eens naar mensen die veel coke gebruiken, die zijn vaak best wel "paffig".
              Persoonlijk: als je af en toe wat pakt maakt het niet uit, tenzij je het BB podium op wil.

Groeten
              1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Comment

thanks

ik vroeg me af als je bv een avondje coke gebruikt en er goed bij eet, en erna gaat slapen, of het kwaad ken voor je training...

want coke komt van een plant, en het lijkt me niet dat het spierafbrekend werkt

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (yoyo @ Apr. 22 2005,19:22)]want coke komt van een plant, en het lijkt me niet dat het spierafbrekend werkt
                    En alles wat van planten gemaakt is goed voor je???

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

daar heb je ook weer gelijk in

Comment

Ik krijg juist honger en dorst als ik wat gebruikt heb, vooral als ik geblowt heb krijg ik honger! En tja ik denk dat 2 pilletjes mindersnel spieren afbreken dan 5 biertjes daar word je dikker van! Alleen zo jammer dat je bij drugs de volgende dag zo verrot ben !
                        "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Jaap @ Apr. 22 2005,19:05)]Misschien breekt het niet direct spieren af, maar ook door coke krijg je vaak minder trek in normaal eten en dat is weer wel slecht voor het kassie. Ook raakt door de coke vaak je spijsvertering van slag...kijk maar eens naar mensen die veel coke gebruiken, die zijn vaak best wel "paffig".
                          Persoonlijk: als je af en toe wat pakt maakt het niet uit, tenzij je het BB podium op wil. Groeten

Yessssssss indeed!!  

Beetje wit af en toe in het weekend verhoogt ook de zin om de eetdiscipline vol te houden.
                          Geestelijk eruit is goed op wat voor manier dan ook en idd als je geen hoge ambities hebt kan een snufje op zn tijd best.  
                          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo
                          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Iguana @ Apr. 22 2005,20:21)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Jaap @ Apr. 22 2005,19:05)]Misschien breekt het niet direct spieren af, maar ook door coke krijg je vaak minder trek in normaal eten en dat is weer wel slecht voor het kassie. Ook raakt door de coke vaak je spijsvertering van slag...kijk maar eens naar mensen die veel coke gebruiken, die zijn vaak best wel "paffig".
                            Persoonlijk: als je af en toe wat pakt maakt het niet uit, tenzij je het BB podium op wil. Groeten

Yessssssss indeed!!  

Beetje wit af en toe in het weekend verhoogt ook de zin om de eetdiscipline vol te houden.
                            Geestelijk eruit is goed op wat voor manier dan ook en idd als je geen hoge ambities hebt kan een snufje op zn tijd best.  
                            Ben je ziek? Je bent het zowaar met me eens...

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

[/quote]
                              Ben je ziek? Je bent het zowaar met me eens...
                              [/quote]

Hehe hoe kan ik anders op de vooravond van Masters of hardcore dat meer als afterparty beschouwd gaat worden na komende nacht.    

In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

drugs is TROEP moet je niet aan beginnen ben er 10 jaar aan verslaafd geweest ik heb bijna alles gebruikt behalve bruin maar als je toch gebruik doe het 1 keer in de 2 maanden anders heb je strakt net als mij om een dagje stapen door te komen 3 gram speed 1 gram coke en 19 pillen nodig want je begint met 1 dan 2 en ga maar zo door als je elke week gebruik want je wilt de zelfde gevoel weer krijgen als de eerste keer ik ben er blij van dat ik die troep niet meer nodig heb ik neem wel een

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X