Blackberry Torch 9800

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zelf vind het menu aan alle nokia's kut. Niet logisch alsmede weinig mogelijkheden tot aanpassing aan jouw voorkeuren.
    De batterij zit vastgeklonken in het toestel. Mocht de batterij het begeven, moet je dus een nieuw toestel/het toestel opsturen.
    De appstore van Nokia is ook niet echt boeiend, en binnenkort gaat Nokia waarschijnlijk stoppen met Symbian, dus of je de ondersteuning gaat krijgen die je zou moeten krijgen na de overstap, is ook maar de vraag.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      @ Falstyr
      Er is maar een merk dat slechtere telefoons maakt dan LG, en dat is Sony Ericsson. Daar is helemaal niet mee te werken.
      en toch doet het alles wat het moet doen zonder die nutteloze extra gadgets. een echte man heeft niet veel nodig

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Nokia is bagger. Die N8 helemaal. Ziet er leuk uit, maar werkt gewoon brak. Het blijft een Nokia.

Die HTC's zijn wel geinig, maar komen gewoon niet mee met de top: de BB Torch of iPhone 3/4. Dat zijn toch, mijns inziens, echt wel de beste telefoons op dit moment (als je het geld ervoor hebt). Heb je geen geld, dan ben je beter af met een BB Bold, of inderdaad een HTC. Moet wel zeggen dat de Galaxy S van Samsung ook wel een mooi dingetje is, maar ik ben toch echt wel een fan van de BB.

@ Falstyr
        Er is maar een merk dat slechtere telefoons maakt dan LG, en dat is Sony Ericsson. Daar is helemaal niet mee te werken.

@ Joshua
        Bold=straf/boud/dikgedrukt
        Bald=kaal.
        Nokia is nu inderdaad kut. Of je moet het niks uitmaken en een nokia 3310 hebben. Kon je net zolang mee gooien als je wou, verder alleen bellen/smsen en snake.

En de meeste htc's komen idd niet mee in de top maar de desire hd zeker wel. Is ook bijna even duur nog dan BB Torch. Merk ook in mijn omgeving dat er genoeg Iphone gebruikers ineens overstappen op android van Galaxy of Desire HD.

Majaah net wat jij zegt. Je bent fan van iets ofniet. Ik zou niet met een blackberry overweg kunne.
        sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by wzoet View Post
          Nokia is nu inderdaad kut. Of je moet het niks uitmaken en een nokia 3310 hebben. Kon je net zolang mee gooien als je wou, verder alleen bellen/smsen en snake.

Ik vind het nog steeds zonde dat mijn 3310 gejat is .
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

De internetfunctie is alleen qua weergave van de pagina's minder. Ook de tarieven voor het internet zelf zijn hoger omdat het over het bb netwerk gaat. Voor de rest is het internet zelf ook iets trager.

Edoch, ik zou hem toch kopen tis 1 van de meest gewilde toestellen op dit moment

1. iPhone 4
            2. Blackberry
            3. HTC Desire
            4. Samsung Galaxy S

Persoonlijke mening

1. HTC
            2. iPhone
            3. Blackberry
            4. Samsung
            "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

neem wel aan dat je de desire HD bedoelt he? zit nogal een verschil in.

Comment

Originally posted by wzoet View Post
                Nokia is nu inderdaad kut.
                Heb een nokia N78 ofzoiets. Binnen een jaar allerlei software matige problemen.

Comment

Zelf staat de lijst van mij zo:
                  1. BB Torch (echt toetsenbord is een enorme pre, en betere prijs/kwaliteit dan bij de iPhone)
                  2. iPhone
                  3. Galaxy S.

Dan een enorm gat, en dan de rest pas.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ben heel tevreden over blackberry alleen je wil er koppen van de vrachtwagen ?daar zou ik over na denken als ik jou was . want dan kan je er niet mee naar de winkel als hij kapot gaat en een blackberry loopt nog wel eens vast ,of gaat kapot en krijg je redelijk snel een nieuwe als je hem in de winkel heb gehaald dan he . wel een mooie telefoon verder .

Comment

Mijn lijst:

HTC Desire HD
                      Samsung Galaxy S
                      Iphone 4

de rest hoef ik niet te hebben, bevalt me toch niet.

Comment

Ik heb een samsung galaxy s, zolang samsung android telefoontjes blijft leveren blijf ik trouw! Persoonlijk staat hij bij mij op 1.

@ kevster
                        Als die niet te prijzig is en dat zal wel niet, kopen om vervolgens daarmee de tijd uit te zitten totdat de GALAXY S2 dit jaar uitkomt! (ben niet zo van de Blackberry's)
                        Check die spec's maar even op internet, zijn geleaked en echt zeer netjes.

http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/12483
                        Last edited by Maasproductions; 11-01-2011, 21:50.

Comment

Ik heb de Blackberry bold en ben hem een beetje zat! Denk dat deze wel wat mooier, beter en sneller is...

Comment

HTC Desire HD ftw...
                            19j - 1.96m - 105kg
                            Train harder, grow faster

Comment

Werk bij Vodafone en kan je zeggen die BB is wel relax maar veels te traag...zou een toestel pakken met 1 Ghz processor(HTC Desire, desire HD, Nexus One, Iphone 4, Samsung Galaxy S) iets in die trant

Comment

schijnt dat vele nieuwe telefoons uitgerust zijn met gps om op te sporen als ze gejat zijn. weet iemand daar wat meer over

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X