Mijn reactie was niet direct tegen iemand gericht, maar meer algemeen. Welke situatie ben ik dan niet van op de hoogte volgens jou?
Dbb.
Collapse
X
-
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
-
Originally posted by adon1s View PostWat een haat richting dbb gelijk zeg, terwijl dat de vraag niet eens was. Ik snap ook niet waar die haat vandaan komt aangezien het niveau toch een stuk hoger ligt op dbb. Wanneer je je vooral in 1 sectie ophoudt kan ik best begrijpen dat je denkt dat de site uit paupers bestaat, maar hier een openbaring: Je manoeuvreert zelf tussen de paupers.
Op Bodynet is dat minder (vind ik!).
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostWat een haat richting dbb gelijk zeg, terwijl dat de vraag niet eens was. Ik snap ook niet waar die haat vandaan komt aangezien het niveau toch een stuk hoger ligt op dbb. Wanneer je je vooral in 1 sectie ophoudt kan ik best begrijpen dat je denkt dat de site uit paupers bestaat, maar hier een openbaring: Je manoeuvreert zelf tussen de paupers.
Bij mij lag dbb er net ook uit, maar doet het inmiddels weer.
Ieder topic eindigt in een trolltopic, nog erger dan op Fok!, die bekend staat om de trolltopics.
Daarnaast hoef je ook geen serieuze reactie te verwachten als je in het bezit bent van een kut.
Niet alleen in ieder topic is het gelijk: 'stuur eens een foto van jezelf, dan kunnen we beter beoordelen' (ook als het alleen over eiwit gaat), maar de berichtenbox zit ook gelijk vol.
Nu is een beetje nog wel grappig, maar als er geen normaal woord getypt kan worden, is dat simpelweg kansloos.
Comment
-
Originally posted by erik1982 View PostIk lees soms op dbb, nog nooit gepost, en er zijn een aantal mensen die echt weten waar ze over praten. Als je de posts van die mensen uit het geneuzel van wijsneuzen en tyfusvolk weet te destileren is daar veel nuttige info te vinden.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostMijn reactie was niet direct tegen iemand gericht, maar meer algemeen. Welke situatie ben ik dan niet van op de hoogte volgens jou?
Maar goed, ben daar niet meer actief, zo af en toe post ik nog wel eens wat en natuurlijk houd ik alles in de gaten omdat er toch wel eens wat interessants voorbij komt.
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostEn juist dat 'als' is onmogelijk als je een leek bent. En waarom worden de meeste mensen lid van een bb fora? Omdat ze leek zijn, en meer willen weten..
Dit topic beland nu ook in een totaal andere discussie dan de vraag van de TS
Comment
-
Originally posted by erik1982 View PostInderdaad. De soms goede discussie verzanden in een hoop geleuter en geruzie.
Dit topic beland nu ook in een totaal andere discussie dan de vraag van de TS
Topic kan natuurlijk ook gesloten worden.
Comment
-
Ik kijk wel altijd op de markt sectie van de site... komt wel mooi speelgoed voorbij... (check bv de topic van Henk, "powecage te koop")
Over dat alle discussies off topic eindigen... dat is hier ook toch vaak? Er heerst daar wel een vijandige sfeer vaak."Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
-
-
Originally posted by Mohr View PostIk kijk wel altijd op de markt sectie van de site... komt wel mooi speelgoed voorbij... (check bv de topic van Henk, "powecage te koop")
Over dat alle discussies off topic eindigen... dat is hier ook toch vaak? Er heerst daar wel een vijandige sfeer vaak.
Ik heb een Powerrack van hem.
Over een aantal weken krijg ik mijn latpully van hem binnen.Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment