Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
werken, chillen, savonds stappen, zondag uitslapen tot 10 uur. dan benen trainen rond 11 uur half 12. smiddags eten en tukje doen ofzo. savonds chillen weer slapen en dan ist weekend voorbij
doe het toch lekker op zijn rotterdams dan.... *dat is dus verliezen*
Je weet het nooid he met feyenoord ahahah zolang he geen degredatie word dit jaar zie ik het door de vingers.
En ajax het gewoon kut doet ben ik ook heel tevreden haha
Originally posted by Bigger faster strongerView Post
Je weet het nooid he met feyenoord ahahah zolang he geen degredatie word dit jaar zie ik het door de vingers.
En ajax het gewoon kut doet ben ik ook heel tevreden haha
Als Ajax blijft verkopen dan ben ik bang voor weer geen kampioenschap.
misschien net zoals vorig jaar weer bekertje.
denk dat feyenoord voor degredatiespel moet spelen maar dat ze dan winnen
Werken dit weekend...en ff naar Red Bull Crashed Ice hier in valkenburg...mega evenement voor onze 'dorpse' begrippen...voor de rest trainen..relaxen..lekker eten..
There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Werken dit weekend...en ff naar Red Bull Crashed Ice hier in valkenburg...mega evenement voor onze 'dorpse' begrippen...voor de rest trainen..relaxen..lekker eten..
Ik zit morgen echt wel voor de buis!, Rintje Ritsma zit bij de laatste 64
Originally posted by Bigger faster strongerView Post
Ik trap wel als eerste af
Ik ga denk lekker aan de wodka vanavond heb het wel verdiend
ene morgen dan brak cardio doen yeeah diehard ahah
voor de rest gewoon rustig aan daar is het weekend voor he
laatste keer dat ik cardio na een avondje deed lag me ontbijt eruit na ongeveer 10 minuten
Ik zit morgen echt wel voor de buis!, Rintje Ritsma zit bij de laatste 64
ben op dit moment naar de qualifiers aan het kijken...erg spectaculair!!
There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment