Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dit lijkt mij wel te doen, het vet is makkenlijk kwijt te raken zoals je ziet in het begin van het filmpje.
de spieren zijn ook aardig gegroeid, maar het lijkt alsof de armen ongeveer het zelfde zijn gebleven of licht dat aan mij?
Wat je eens zou moeten doen is het eerste en het tweede plaatje vergelijken. Dat is echt meteen een wereld van verschil. Beetje vreemd. Daarna gaat het veel geleidelijker. Maar idd een enorme transformatie in zo'n korte tijd.
We hebben het hier niet over jaren he!!! Paar maanden. En om dan zo veel vet kwijt te raken en toch spiermassa aan te komen; is discipline en keihard trainen.
Ach,..ik weet dat er 100en mensen op dit forum zitten die er uitzien als hij in de eerste foto en het na 2 jaar nog niet voor elkaar krijgen zo droog te staan
Beste Bilo.
Tuurlijk heb je de nodige discipline nodig en dien je strikt te zijn in vooral je voeding.
Maar neem maar van mij aan dat onder dat laag vet zijn spieren al aanwezig waren.
Kijk naar 'I want to look like that guy".
Precies hetzelfde verhaal.
Het enige wat zij doen is op een zeer systematische manier de intake omlaag gooien door de koolhydraten te verminderen en door de nodige cardio en KT zul je vet verliezen en je spiermassa zoveel mogelijk behouden.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Comment