E.k 2004

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Engeland had moeten winnen maja thats voetbal.
    Zit echt wel hele grote kans in dat nl zweden verslaat.
    En dan tegen portugal word erg moeilijk weer.
    Maar denk dat nederland in de finale beland.
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Tegen Portugal gaat Nederland het zeker niet makkelijk krijgen als ze zover komen dan hé...
      Engeland was veel beter geweest. Dat ze eruit liggen maakt me opzich niet uit maar als ik had mogen kiezen...

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

gisteren frankrijk - griekenland gezien, ppfff saaie wedstrijd, daar zat nu eens niets in, alles bij elkaar ligt de vorige ek kampioen eruit gewipt door griekenland de revelatie van dit tornooi

grtz
        stil growing

Comment

Ik heb genoten van die wedstrijd man. De tweede helft dan tenminste. Had gisteravond wel in griekenland willen zijn volgens mij was het daar zo groot feest net alsof ze kampioen geworden waren

Comment

Wie had dat ooit gedacht dat de wk eruit zou vliegen door griekenland.
            Vind dit wel een leuk e.k. niet zo voorspelbaar, italie eruit spanje eruit frankrijk eruit.
            dit waren volgens veel mensen toch wel kans \hebbers

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Denk wel dat jullie allemaal de wedstrijd bekeken hebben, nederland heeft goed gespeeld , ze hebben er deze keer tenminste voor gevochten en laten zien dat ze kunnen voetballen.
              Nu tegen portugal , dat zal minder zijn denk ik

grtz
              stil growing

Comment

ja heb hem gezien maar als je hartpatient was was deze wedstrijd echt niet goed voor je
                Wat een kansen hadden de twee ploegen sta er versteld van dat ie er geen 1 keer in gevlogen is.
                Op naar portugal maandag volgens mij.

Comment

Denk dat het tegen Portugal niet moeilijker wordt als tegen Zweden voor Nederland.
                  Zie al helemaal de finale tegen Tsjechie...

Greets...

Comment

zal toch niet waar wezen dat ze dadelijk nog serieus kans maken op de titel.
                    dat verdienen ze dan echt absoluut niet!

Comment

• Tegen zweden is de beste match dat ze al gespeeld hebben op dit ek, maar ik denk dat ze nog beter kunnen. Tegen portugal, ja wie zal het zeggen, ik denk dat ze daar tegen serieus zullen onderuit gaan, de tjechen hebben gisteren ook een dikke match gespeeld , de eerste helft was maar niks maar de tweede helft was dan weer goed voetbal.
                      Ik denk de finale zoals de openings match , portugal-griekenland

grtz
                      stil growing

Comment

• Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (snipke @ Jun. 28 2004,10:54)]Tegen zweden is de beste match dat ze al gespeeld hebben op dit ek, maar ik denk dat ze nog beter kunnen.
                        Sorry hoor Snipke, maar hier uit blijkt wel hoe verschillend er naar voetbal gekeken word. Volgens mij, de analisten op tv en de kranten was dit echt de droevigste wedstrijd van Nl op dit EK. De fouten zijn te veel om op te noemen, alleen gelukkig hebben we nu eens gewonnen met die pingels. Nl heeft met deze wedstrijd het mooie voetbal ff in de ijskast gezet, en probeert zo met iets minder voetbal een goed resultaat neer te zetten. Ik dank wel het engeltje op de lat en paal in de 2e helft van de verlenging...

En nu maar wachten op woensdag.....
                        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• en welke wedstrijd vond u en de analisten dan wel goed, op geen enkele wedstrijd hebben ze eens gecombineerd zoals tegen zweden, vindt het wel raar dat je daarmee de spelers zelf tegen spreekt want die vonden zelf dat deze de beste wedstrijd was dat ze gespeeld hebben, nu hebben we eens voor elkaar gevochten en voor elkaar gelopen , woorden van stan en robbe na de wedstrijd. Dan zijn de analisten het met elkaar ook niet eens in Belgie en nederland. Maar goed ieder zijn eigen mening

grtz
                          stil growing

Comment

• Snipke geloof jij echt dat Griekenland van Tsjechie kan winnen?

Greets...

Comment

• In het begin had ik zelfs gedacht dat griekenland geen enkele match zou winnen omdat ze op geen enkel tornooi al een match hebben gewonnen, maar als je ziet hoe ze nu spelen , ze zijn in ieder geval de revelatie van dit tornooi . De tsjechen daarentegen spelen ook goed, gisteren lagen ze wel de eerste helft onder druk van denemarken maar als je dan de tweede helft zag , ja , ik weet het echt niet , was maar een gok dat ik deed ,

grtz
                              stil growing

Comment

• Blijft altijd een gok natuurlijk maar voor mijn gevoel komt Tsjechie 100% zeker in de finale. De kans dat dat tegen Nederland is is voor mijn gevoel 50%. Dit door het spel van zowel Portugal als Nederland.

Zou het knap vinden van de Tsjechen en het ze gunnen als ze kampioen werden, ongeslagen kampioen zijn ze dan.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X