griekenland komt er wel
E.k 2004
Collapse
X
-
Ik denk niet dat Griekenland het redt in de finale en eerlijk gezegd hoop ik ook van niet.
Heb absoluut bewondering voor wat ze voor elkaar hebben gekregen en hoe ver ze zijn gekomen hoor, maar vind het toch ten alle tijde prettiger om een echt voetballende ploeg te zien winnen. Hoe knap ook van Griekenland, echt voetbal is het niet. Meer een kwestie van de poppetjes extreem goed neerzetten en heel veel strijd en inzet.
Portugal is in ieder geval wel een voetballende ploeg en heeft daarom mijn voorkeur. We zullen zien...
Comment
-
Ga zelf zeker niet kijken vind het een finale van niks..
Als ik moet kiezen hoop ik dat Griekenland wint, is wel typerend voor het gehele EK vind ik..
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Idd portugal wint de finale, ze gaan zich geen tweede keer stoten aan dezelfde steen, portugal is een voetballende ploeg, griekenland speelt het gewoon slim, en profiteerd van de fouten die de andere maken
Grtzstil growing
Comment
-
Vindt dat de grieken het bij deze wedstrijd wel verdiend hebben, als ze scoren gooien ze achteraan alles dicht maar dat was te verwachten. Ze hebben portugal goed vast gezet en zo konden de portugezen hun spel niet spelen en dat vindt ik fantastisch.
Niet vergeten dat de grieken nooit een wedstrijd gewonnen hebben op een groot tornooi, en nu winnen ze een ek
grtzstil growing
Comment
-
het zal mij een biet zijn allemaal want ik heb lekker mn pool gewonnen en ben nu 78 euro rijker
ben wel blij dat advocaat nu eindelijk opzout en hoop dat we eindelijk eens een aanvallend ingestelde coach krijgen.
ben erg benieuwd wat de KNVB er nu weer van bakt en met welke coach ze op de proppen gaan komen.
ik zou Adriaanse wel een leuke optie vinden maar die gaat het echt niet worden.
greetz arie
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Jack @ Jul. 07 2004,09:36)]ik was 2e in mijn pool ik had maar 1 punt minder als de eerste
bij onze pool kregen de nummers 1 t/m 5 een geldbedrag.
dat geld interesseert me helemaal niks want het gaat mij om de eer,ik win nooit zoveel dus was erg blij dat ik nou wel eens een keer wat heb gewonen.
greetz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...9 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: