Supplementen + Luchthaven?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Supplementen + Luchthaven?

Hey beste forumleden, ben vandaag verrast geweest met een weekje portugal (zon zee en FITNESS) haha ja hoor heb al een fitness gevonden dicht bij mijn hotel omdat ik enkel s'ochtends en s'avonds eten krijg in het hotel heb ik mijn voorgenome wat eiwitrepen en whey poeder mee te nemen maar zou ik daar problemen mee krijgen in de luchthaven (vlieg via eindhoven of maastricht) de supplementen zelf zitten in de koffer (niet de handbagage)... niet dat ik daar opeens tegen wordt gehouden en een rectaal onderzoek krijg ofzo ...

zou ik toch maar eens op voorhand vragen als ik jou was..

dat ze je niet aanhouden als coke-smokkelaar ofzo
    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Moet gewoon kunnen.

Comment

: / hoop maar dat ze me niet tegenhouden anders gaat me vriendin zeer boos zijn :P

Comment

Doe gewoon weekje zonder supplementen en ga als je thuis bent weer knallen. Zeg nou zelf, het zou toch belachelijk zijn als je een week vakantie met je vriendin moet laten schieten omdat je niet mee mag ivm een paar supplementjes?
          19j - 1.96m - 105kg
          Train harder, grow faster

Comment

idd gewoon lekker genieten man.. daar 2 a 3 x trainen voor onderhoudt als je echt zo nodig moet weekje rust is prima voor je lichaam hoor. alleen geestelijk wat minder
            Een dag niet getraind...

Comment

enkel 's ochtends en 's avonds krijg je eten.........je bent er als gevangene ?
              Hou toch op, gaat nergens over.
              Als je dan whey wil smokkelen duw een condoom vol met eiwitten en stop die in je kont.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

mjah ik zat vorig jaar met hetzelfde probleem naar Kreta.. gewoon hele koffer volgedouwd met potjes zonder label en eiwitpoedertjes.. potjes met vitamine en mineralen pillen alles.. had ook nog een potje Novedex XT en een potje Mitotropin mee.. :P

Ik heb niks geen gedonder gehad.. maar ik vloog ook via Wese.. en naar Kreta.. is natuurlijk niet jouw vluchtschema..
                "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

koop daar een potje whey ...
                  Een dag niet getraind...

Comment

Nouja we zullen het morgen weten...bij mij is alles gewoon in gesloten labelverpakking enzo ... @Marnop: ik weet het ... maar gewoon moest ik geen juiste voeding vinden dan maak ik gewoon snel een shake of neem ik een eiwittenreep kwestie dat ik echt mijn vakantie mijn spierwinst niet wil benadelen heb al een rust gehad van een week 2 weken geleden dussss....

Comment

Ze zullen vast wel eieren, vis en kip hebben en eventueel wat brood of rijst....
                      Anders neem je iig een zooi eieren mee van het ontbijt.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        enkel 's ochtends en 's avonds krijg je eten.........je bent er als gevangene ?
                        Hou toch op, gaat nergens over.
                        Als je dan whey wil smokkelen duw een condoom vol met eiwitten en stop die in je kont.
                        creatief
                        Building to a better me

Comment

nah heb het ook al gedaan... niks van problemen hoor ofzo.
                          While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

nou ik zit nu met een frisse banaanshake op terras ad zee mooi weer enkel vandaag wat veel wind heb vandaag al een lekkere kip en rijst en een lekkere steak het minpunt aan portugal is dat ze geen engels praten...nu sffs slapen ps geen last gehad van supplementen

Comment

Je bent geen pro bber, laat die shizzle thuis en haal daar gwn eieren uit de lokale supermarkt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X