Hey beste forumleden, ben vandaag verrast geweest met een weekje portugal (zon zee en FITNESS) haha ja hoor heb al een fitness gevonden dicht bij mijn hotel omdat ik enkel s'ochtends en s'avonds eten krijg in het hotel heb ik mijn voorgenome wat eiwitrepen en whey poeder mee te nemen maar zou ik daar problemen mee krijgen in de luchthaven (vlieg via eindhoven of maastricht) de supplementen zelf zitten in de koffer (niet de handbagage)... niet dat ik daar opeens tegen wordt gehouden en een rectaal onderzoek krijg ofzo ...
Supplementen + Luchthaven?
Collapse
X
-
Doe gewoon weekje zonder supplementen en ga als je thuis bent weer knallen. Zeg nou zelf, het zou toch belachelijk zijn als je een week vakantie met je vriendin moet laten schieten omdat je niet mee mag ivm een paar supplementjes?19j - 1.96m - 105kg
Train harder, grow faster
Comment
-
enkel 's ochtends en 's avonds krijg je eten.........je bent er als gevangene ?
Hou toch op, gaat nergens over.
Als je dan whey wil smokkelen duw een condoom vol met eiwitten en stop die in je kont.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
mjah ik zat vorig jaar met hetzelfde probleem naar Kreta.. gewoon hele koffer volgedouwd met potjes zonder label en eiwitpoedertjes.. potjes met vitamine en mineralen pillen alles.. had ook nog een potje Novedex XT en een potje Mitotropin mee.. :P
Ik heb niks geen gedonder gehad.. maar ik vloog ook via Wese.. en naar Kreta.. is natuurlijk niet jouw vluchtschema.."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Nouja we zullen het morgen weten...bij mij is alles gewoon in gesloten labelverpakking enzo ... @Marnop: ik weet het ... maar gewoon moest ik geen juiste voeding vinden dan maak ik gewoon snel een shake of neem ik een eiwittenreep kwestie dat ik echt mijn vakantie mijn spierwinst niet wil benadelen heb al een rust gehad van een week 2 weken geleden dussss....
Comment
-
-
nou ik zit nu met een frisse banaanshake op terras ad zee mooi weer enkel vandaag wat veel wind heb vandaag al een lekkere kip en rijst en een lekkere steak het minpunt aan portugal is dat ze geen engels praten...nu sffs slapen ps geen last gehad van supplementen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment