Originally posted by Bolder
View Post
het drugs topic
Collapse
X
-
Ik heb een keer een beetje bad trip gehad van stoned, was vreemd maar uiteindelijk wel om gelachen. Ik was met een maat van me binnen aan het smoken, niks aan de hand terwijl ik zat. Toen liepen we naar de tuin en bij het lopen merkte ik al iets vreemds aan mijn benen, alsof ze zwaar waren. Ik liep echter door omdat ik niet pussy wilde zijn, maar om de een of andere reden werd het erger, en moest ik gaan zitten. Heel vreemd, het was niet echt pijn, maar gewoon alsof ik ze niet kon gebruiken. Na 1 minuut te hebben gezeten was ik weer in goeie vorm.
Maar stoned zijn is leuk omdat je dan veel moet lachen en stomme dingen doet. Een van de eerste keren dat ik smokte waren we op school, en toen liepen we terug naar het gebouw over een basketbalveld. Daar waren wat koters aan het basketballen en een ervan gaat me toch op wel heel hard op zijn muil, FACEPLANT ik kon gewoon niet meer stoppen met lachen! Ik weet dat het apart klinkt, maar het kind had niet echte schade, dus wees gerust^^
xtc, klinkt opzich wel leuk, maar ik moet zeggen dat ik zelf nogal verslavingsgevoel ben, dus ik weet niet of ik het moet doen. Hoewel 1 keer geen kwaad kan, denk ik.
Comment
-
Originally posted by Kevster View Post
Originally posted by Kevster View Post(...)
Hookt raken is een kwestie van discipline en sterk in je schoenen staan. (...)
Originally posted by Bolder View Postals je goed leest, zie je dat juist omgekeerd is...
hookt raken vermijden is...
of niet hookt raken is..."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
-
Spijt me zeer om je van een illusie te verlossen kerel, maar ik ben niet Rotterdam010."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Maasproductions View PostJe tripped niet van joints
Je kan er ziek van worden idd, maar niet trippen
Was gelijk ook einde jointjes tijdperk
Hallucineren kan imo met elke drug.....heb t ook X gehad met XTC, het idee hebben dat er iets engs op de trap zit dus niet meer naar boven duft te gaan gheheh :PLast edited by onderhandelen; 26-04-2011, 02:04.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostHallucineren kan imo met elke drug.....heb t ook X gehad met XTC, het idee hebben dat er iets engs op de trap zit dus niet meer naar boven duft te gaan gheheh :P'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
bloopers op fokforum of forumfok zoals je wilt.
UVT / UIT / Drugsbloopers deel 5 - forum.fok.nleen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Comment
-
Wel eens lachgas geprobeerd? Is allemaal vrij onschuldig en het gevoel is snel voorbij, maar wel lache om te doen met een stel vrienden. Als je het een paar keer redelijk snel achter elkaar doet dan kan je ook echt ff weg zijn:P Had bij men 5e ballon in een (half) uur tijd dat ik dat ik niet alleen hard moest lachen (lachen hoeft niet te gebeuren overigens), op de bank viel waarna ik opeens liep te trippen. Duurt niet lang ofzo, maar op wat zuurstof tekort na als je enkel uit de ballon ademt is het niet gevaarlijk.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment