Lekkerste gevoel wat er bestaat ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

oh ja, Dit topic is RUK.

whahahahaah. 4 replys met lol erin.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
      vervelen? vervelen? heb je je medicijnen gehad? ik doe het zowat elke dag nog, naast de sex met mn lekkere zachte heerlijke.. damd. wor alweer geil... vrouw wou ik zeggen.
      Dat is dus waarom al die jochies van 13/14 ( jaa te erg voor woorden )in de sportschool met 1 wat grotere arm lopen en de ander wat minder
      In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

sjong... bij mij dus 21 jaar ofzo.
        maar dat betekent dus, dat jij waardeloos klaarkwam, ventje
        ik weet niet of het waardeloos was want ik herinner me dat moment niet meer.
        Ik weet wel dat in het begin er geen cumsauce bij zat, maarja ik was 8.

Comment

Originally posted by Karwan View Post
          eerst beetje expirimenteren ermee en daarna paar dagen nonstop en daarna begint het te vervelenen en doe je het een x in de maand
          heel weinig libido kerel, ik Moet het iedere dag anders word k helemaal gek

Comment

ik had ook geen saus. denk 10, 11 f 12 jaar. dat zou in ergste geval betekenen dat het 23jr geleden is.

Comment

ik had ook geen saus. denk 10, 11 f 12 jaar. dat zou in ergste geval betekenen dat het 23jr geleden is.
              23 jaar is langggg

De echte eerste is me denk ik ontgaan, wel weet ik toen k voor het eerst saus had, was een vervelende ontdekking voor mij & me kleding

Comment

nvm :')
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Haha, je staaf mixen staat blijkbaar op nummer 1...

Een ander lekker gevoel is dat je een doel bereikt waar je hard aan gewerkt hebt.... denk aan diploma's, een keiharde PR in de sportschool of iemand voor de eerste keer KO slaan.
                  There are no shortcuts to any place worth going
                  178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                    heel weinig libido kerel, ik Moet het iedere dag anders word k helemaal gek
                    haha afleren ouwe vroeger kon ik ook niet zonder en als ik het probeerde zonder ging het tog vanzelf automatisch p*rn checken en shit
                    Lost all i got

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
                      haha afleren ouwe vroeger kon ik ook niet zonder en als ik het probeerde zonder ging het tog vanzelf automatisch p*rn checken en shit

Vroeger?? Je bent 14........

En ga je nu verder als Karwan2?
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Lol, vroeger

Het lekkerste gevoel: douchen!! Lol, als ik een marsmannetje was dan zou ik jaren onder de douche kunnen staan. Om eerlijk te zijn, aftrekken is gewoon iets wat je moet doen toch? Ja het is lekker, maar misschien moeten we het buiten deze categorie plaatsen, ik bedoel maar te zeggen dat het gewoon een neurologisch ingesleten patroon is, lol.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                          Vroeger?? Je bent 14........

En ga je nu verder als Karwan2?
                          AHahha echt he:P, hij begon vanaf ze 8e neem ik dan aan :P

Verder is dat ook een gewoont van mij geworde anders word ik te snel opgewonden.

edit: Lekkerste gevoel is al het opgekropte pis en p**p uit je lichaam halen en dat resulteerd in 20 minuten op de plee zitten.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                            AHahha echt he:P, hij begon vanaf ze 8e neem ik dan aan :P

Verder is dat ook een gewoont van mij geworde anders word ik te snel opgewonden.

edit: Lekkerste gevoel is al het opgekropte pis en p**p uit je lichaam halen en dat resulteerd in 20 minuten op de plee zitten.
                            Haha niks mis mee hoor, ik was zelf ook 8.

het word des te verder in het topic des te ranziger ook
                            In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

14. jah.. lol. je leeft nog in je vroeger, dude.

wat betreft saus: mijn eerste ontdekking daarvan was pcies 1 druppel die op het gaatje kwam te lgigen

Comment

wat betreft saus: mijn eerste ontdekking daarvan was pcies 1 druppel die op het gaatje kwam te lgigen

hahaha, en toen er nog geen saus was, zo snel mogelijk naar de plee rennen en pissen om te checken of er wat uitkwam!

Dat zullen er zeker veel herkennen hehe

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X