Originally posted by talalelh15
View Post
Lekkerste gevoel wat er bestaat ?
Collapse
X
-
-
Originally posted by onderhandelen View PostHahaha goeie humor
offfff, hand geven of aan je vriend(in) vragen of het merk van je spijkerbroek er nog goed op staat, als hij/zij dan dicht genoeg bij je kont zit een scheet laten,
das een lekker gevoel
Had ik op tv gezien ergens en leek me leuk om het zelf een keer te doen.
was met een groep vrienden op vakantie, kwamen dus snachts terug van het stappen. scheerschuim bij een van die gasten op ze hand gedaan heel voorzichtig, veertje uit het kussen getrokken en onder ze neus gekieteld.
Mja die gast sliep met ze bek open 3x raden wat ie in ze muil had zitten
Edit: Niet meer bijkomen van het lachen, dat je je buikspieren zo erg voelt zoals je ze nog nooit gevoelt heb. dat is pas een heeeerlijk gevoel.!In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!
Comment
-
Een vette scheet laten in de vrachtwagen(wel een zachte he!!)en dan met een glad gestreken gezicht vragen aan die 2 boys nast me of hun ook zo'n vieze lucht ruiken bij de kachel.
Ze gaan automatisch sniften en zeggen wel iets te ruiken maar het niet te kunnen plaatsen.
Als ik ze vertel goed te gaan sniften en hun zeg dat het wel lijkt naar gas te ruiken,komen ze zowat om van de lucht,kijken me aan en zeggen dat het naar een ruft ruikt!!Hahahahahaha!
Hij werkt nog elke keer.
Comment
-
Originally posted by TSS030 View PostAan je anus krabben ? haha ja en daarna die vinger bij een collega onder ze neus duwen
whahahaa. hij had wel een cola. ... en een gore vingereen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Lekkerste gevoel, er zijn zo veel lekkere gevoelens.
Lekkerste geur: als mijn vriend net gesport of hard gefietst heeft, dan ruikt hij erg lekker. Ben ik meestal niet van hem af te halen, vers mannenzweet
Lekkerste smaak: ik ben heel gek op een lekker glas rode wijn. En dan bedoel ik niet van de chateau migraine die ze in de kroeg serveren. Dan heb ik het over een lekkere Shiraz, het liefst een Chileense Net iets onder kamertemperatuur, in een vrij groot glas. Neusje er in en snuffelen maar
Lekkerste aanraking: (de eerste kunnen jullie zelf vast ook wel verzinnen), op plaats 2 staat toch echt: net gedoucht hebben en je benen zijdezacht geschoren hebben. Vervolgens tussen verse nieuwe lakens kruipen. *purrr*Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Zou ik haast nog een paar gevoelens vergeten:
Mooiste geluid: als het maar zwaar en episch is Opera's van Wagner of een goede metalplaat. Voorkeuren voor pagan metal, symphonische black of power metal.
Mooiste gezicht: ik vind het leuk om naar mijn vriend te kijken. Ik kijk graag naar hoe spieren bewegen, en omdat hij zo'n laag bf heeft zie je dat nogal goed.Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment