Ik ben er 7 jaar terug met Runescape begonnen en was gister weer eens online, ben er weer helemaal verslaafd aan geraakt Nog mensen die Runescape spelen / hebben gespeeld?
Nog Runescape spelers?
Collapse
X
-
Originally posted by ravenboy9 View PostWord je dan nooit gepakt met zo een bot? En welke bot gebruik jij dan?
ik heb dit acc. 1 maand geleden aangemaakt en al mijn stats/skills zijn allemaal botted.
ik gebruik epicbot heel simpel en snel geinstalleerd.
je kunt er makkelijk ook rs mils mee verdienen, je hebt de pro scripts en free scripts, de pro scripts kun je op dit moment ook nog gratis gebruiken en je kunt bijna alle skills botten.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by ravenboy9 View Postjou fletching 67 en smithing lvl 60 mogen er ook wel wezen hoor
Maar ga je geen combat levels botten?
ik ga voor 50 attack met 75 strength en daarna zie ik wel verder, het irritante is dat als ik cb skills wil botten om de 90minuten moet gaan chekken en sharks van de bank moet halen, ik heb daar bijna nooit tijd voor dus daarom bot ik vaak skills.
voordeel is wel dat ik sharks kan vangen verdient ongeveer 1-1,2m p dag
ps: ik heb nog een ander acc van cb 76 niet botted ook pure alleen daar staat 62m op en durf het niet aan om daar mee te botten dus had ik een nieuwe aangemaakt.Last edited by gain is pain; 26-04-2011, 10:53.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by ravenboy9 View Postdie sharks verdienen 1 - 1.2 m per dag! WTF ik ga dat ook maar eens proberen gek, is toch niet voor members? En 62m is sick gek, ik was al blij toen ik vanochtend voor het eerst 2.5m had XD Gelijk full guthix van gekocht
ik had vorige maand claws verloren (20mil) weg, regen bracelet protected over claws.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postik heb dit acc. 1 maand geleden aangemaakt en al mijn stats/skills zijn allemaal botted.
ik gebruik epicbot heel simpel en snel geinstalleerd.
je kunt er makkelijk ook rs mils mee verdienen, je hebt de pro scripts en free scripts, de pro scripts kun je op dit moment ook nog gratis gebruiken en je kunt bijna alle skills botten.Lost all i got
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment