Nog Runescape spelers?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gain is pain View Post
    85 fishing w000!!!

nu effe strength botten, atm 60....

@karwan... waar bot jij je melee skills?
    zal ik je uitleggen kga niet giereg doen omdat jij me ook helpt met fitness etc.
    nou magic gewoon alch bot kosste me 20mil ofso..
    en 99 ranged met rangeguild bot daar heb ik zo een 20mil winst van gemaakt.
    en str bot ik gewoon bij rockcrabs
    kost me 2maanden ofso om al die skils 99 te halen
    Lost all i got

Comment

Originally posted by ravenboy9 View Post
      Kwam vanmiddag een gozer naar me toe op Runescape. Voegt ie me toe, begint hij ineens in private chat te zeggen dat hij een deal voor me heeft. Ik dus vragen wat, zegt hij dat hij een member account heeft dat hij aan mij wil verkopen. Ik geloof hem niet en hij geeft mij zijn inloggegevens! ik dus gelijk kijken en het was een super pro account Nu heb ik dat account dus voor 30k van hem overgekocht en gelijk recovery en pass veranderd. Nu weet ik niet hoe die gozer het heeft gedaan maar die heeft nu volgens mij weer zijn account terug gejat :S Hoe kan dat als de recovery en pass zijn gewijzigd?
      wat gain is pain zegt en..
      jagex kijkt naar zijn logs logs is dus waar hij het vaakst is ingelogd.
      en dat is blijkbaar op zijn IP adress.
      en waarschijnlijk is die account ook op zijn IP adress gemaakt ...
      dus najah scammed
      Lost all i got

Comment

Banned nadat ik 99 rc had gehaald. fuckers..

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
          zal ik je uitleggen kga niet giereg doen omdat jij me ook helpt met fitness etc.
          je kan op betere plekken botten,,, maar gok dat je f2p bent.. hunter is pas money making,

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
            je kan op betere plekken botten,,, maar gok dat je f2p bent.. hunter is pas money making,
            nee p2p geloof me dit zijn de beste manieren om je stats te trainen als je een Pure bent .. en money making guides ken ik er ook duizenden van
            Lost all i got

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
              wie heeft er nou zin om zijn hunter te trainen is zo booring zelfs hunter botten is saai hunter is een van de sloomste manieren bro als je dan snel noemt pff
              Lost all i got

Comment

pakt die epicbot crabs? dat wist ik niet...
                loopt ie ook terug als ze niet meer poppen?

range guild en dan die minigame bedoel je?
                Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Siwes96 View Post
                  Hoe zie je dat dan ? haha.
                  Dat kan je zien als je member bent in je player's HUB als ik het goed heb. Dat kan op de site runescape zelf, en niet in het spel.
                  Ik had 52 dagen aan playtime er in zitten: 52*24 uur is 1248 uur. Ik ben surfinstructeur en verdien daarmee €20 per uur. dus neem die 1248*20= €24.960
                  Das Toch aardig wat haha

Comment

Originally posted by Tommetje View Post
                    Dat kan je zien als je member bent in je player's HUB als ik het goed heb. Dat kan op de site runescape zelf, en niet in het spel.
                    Ik had 52 dagen aan playtime er in zitten: 52*24 uur is 1248 uur. Ik ben surfinstructeur en verdien daarmee €20 per uur. dus neem die 1248*20= €24.960
                    Das Toch aardig wat haha
                    Lost all i got

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
                      Wat is Runescape dan? Klinkt wazig met al die punten.
                      Iemand?
                      Squat 5 x 147.5
                      Bench 5 x 122.5
                      Deadlift 5 x 180

Comment

Citaat wiki:
                        RuneScape is een op Java gebaseerde 3D MMORPG-computerspel, gelanceerd door Jagex Ltd op 4 januari 2001. Er zijn twee versies van het spel: P2P (PayToPlay) waarbij er betaald moet worden voor extra's en F2P (FreeToPlay), de gratis versie. Er zijn ruim 10 miljoen F2P-spelers en ongeveer 1.2 miljoen P2P-spelers. RuneScape werd gecreëerd door Andrew Gower, de auteur van DeviousMUD, de eerste versie van RuneScape in 1998. Spelers kunnen met elkaar communiceren door te ruilen, chatten, tegen elkaar te vechten of mini-games te spelen waarbij de spelers samen moeten werken.
                        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

nee p2p geloof me dit zijn de beste manieren om je stats te trainen als je een Pure bent .. en money making guides ken ik er ook duizenden van
                          na ruim 6 jaar runescape, slayer op 99 etc ruim 51m def xp 20m att en str om aan te geven dat ik aardig speelde. weet ik wel hoe je money moest maken
                          verkocht mijn eerste whip drop voor ruim 30m. toen met dragon boots in 2 uur tijd ruim 120 m verdiend. maargoed :P

@floris, een mmorpg oftewel massive multy online role playing game. je kan skills trainen, in vorm van levels 1-99 dit bedoelen ze met punten denk ik. of ze doelen

Comment

Wat zijn jullie accountnamen allemaal dan? Ik ben ravenboy9
                            Building to a better me

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
                              Iemand?

www.runescape.com
                              www.epicbot.com
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

Vroeger wel veel gespeeld, was clanchatleider van denk ik het grootste nederlandse RuneScape forum. Net de 2000 total niet gehaald, vlak ervoor gestopt. 99 Thieving, Ranged, Woodcutting en Construction gehaald, 97 hp en defence toen stopte ik had er geen zin meer in. Laatst wilde ik nog eens voor de lol kijken bleek dat ik gehackt was, ventje heeft m'n naam veranderd dat vind ik wel zonde eigenlijk. In die drie jaar ofzo dat ik speelde namelijk altijd veel commentaar op mijn originele naam gehad nu heb ik echt zo'n failnaam vind ik :P Heette 6 Kilo Pinda, nu Most Great.
                                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X