Nog Runescape spelers?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Powerbot hierzo
    Maarre Cidious, als je niet weet wat je moet doen met die 20M, is hier iemand die je er wel blij mee kan maken :P
    Building to a better me

Comment

• echt spelen doe ik niet meer. heb een maxed account en een maxed barrow pure met acient curses/turmoil. en 7 stake accounts.

ik stake op rs en verkoop me rs geld voor irl geld.
      heb een paar geniale stake accounts gemaakt in de loop der jaren. vooral de laatste twee stake accounts die ik gemaakt heb zijn builds die ik nog nooit eerder gezien heb in de duel arena. en ik win er in w54 (waar de beste stakers zitten) 80-90% van alle duels.

altijd als ik rond de 1b zit, verkoop ik 75% van mijn cash (vaste koper die verder verkoopt via zijn website). en ga dan weer verder met staken met de 250m die ik over heb.

ik speel rs al sinds 2004, en toen ik begon met spelen vond ik staken het leukste. en nu is het 2011, en nog steeds is staken het leukste. het is lachen hoe je 100m in een kwartiertje kan winnen (of nog meer in nog minder tijd kan verliezen ).

heb eergister 1b verkocht voor 550$. toen gaan staken met 100m die ik nog had in de bank (heb nu alweer 234m. vooral het begin van 100 tot je 400m hebt is moeilijk. daarna doe ik meestal 50m+ stakes en dan gaat het vrij rap).

als mensen dit lezen en denken:
      1. ik maak ook een staker en word snel rijk: doe maar niet de kans is groter dat je gecleaned wordt. ikzelf ben tussen 2004 en 2011 minstens 50x gecleaned. gelukkig heb ik in al die jaren veel mensen leren kennen die allemaal 1-10b+ hebben, die me graag 100-200m lenen als ik cleaned ben. als jij alles verliest dan is er waarschijnlijk niemand die je geld gaat geven.

2. mag ik wat geld hebben plz: ja als ik jou euros mag hebben. ik geef geen gratis rs geld weg.
      -----------------------

@ alle botters in dit topic:

FUCK YOU
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• gecleaned worden is meer een gebrek aan discipline, ik neem een standaard bedrag (5-10m) en stake daarmee, als dat op is ga ik over naar bot en maak ik daar me cash weer mee en morgen gewoon weer 5-10m staken...

vandaag -2,5m gedraaid... moet effe wat ranged ophalen en 85+ defence halen.
        Last edited by gain is pain; 12-08-2011, 17:50.
        Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
          echt spelen doe ik niet meer. heb een maxed account en een maxed barrow pure met acient curses/turmoil. en 7 stake accounts.

ik stake op rs en verkoop me rs geld voor irl geld.
          heb een paar geniale stake accounts gemaakt in de loop der jaren. vooral de laatste twee stake accounts die ik gemaakt heb zijn builds die ik nog nooit eerder gezien heb in de duel arena. en ik win er in w54 (waar de beste stakers zitten) 80-90% van alle duels.

altijd als ik rond de 1b zit, verkoop ik 75% van mijn cash (vaste koper die verder verkoopt via zijn website). en ga dan weer verder met staken met de 250m die ik over heb.

ik speel rs al sinds 2004, en toen ik begon met spelen vond ik staken het leukste. en nu is het 2011, en nog steeds is staken het leukste. het is lachen hoe je 100m in een kwartiertje kan winnen (of nog meer in nog minder tijd kan verliezen ).

heb eergister 1b verkocht voor 550$. toen gaan staken met 100m die ik nog had in de bank (heb nu alweer 234m. vooral het begin van 100 tot je 400m hebt is moeilijk. daarna doe ik meestal 50m+ stakes en dan gaat het vrij rap).

als mensen dit lezen en denken:
          1. ik maak ook een staker en word snel rijk: doe maar niet de kans is groter dat je gecleaned wordt. ikzelf ben tussen 2004 en 2011 minstens 50x gecleaned. gelukkig heb ik in al die jaren veel mensen leren kennen die allemaal 1-10b+ hebben, die me graag 100-200m lenen als ik cleaned ben. als jij alles verliest dan is er waarschijnlijk niemand die je geld gaat geven.

2. mag ik wat geld hebben plz: ja als ik jou euros mag hebben. ik geef geen gratis rs geld weg.
          -----------------------

@ alle botters in dit topic:

FUCK YOU

pff als ik net zo goed was als jij zou ik het gewoon nolifen
          Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

• Originally posted by stealthy View Post
            pff als ik net zo goed was als jij zou ik het gewoon nolifen
            waarom dat, bots doen al het werk....

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
              waarom dat, bots doen al het werk....
              per dag 550 dollar klink niet slecht tog? en bots daarmee verdiende ik ongeveer 2m per dag ofzo met 5 bots ik deed vast en zeker iets verkeerd maar ja ik had santa hat en wou op scyte verkopen aan iemand die vertrouwbaar was op die site maar ben alsnog gescamd en toen gestopt met botten

waarop bot jij?

Comment

• heb het lang gespeeld, nu al 5jaar overgestapt op WoW
                BP: 1x 120
                DL: 2x 100
                SQ: 8x 90

Comment

• Originally posted by belgje View Post
                  heb het lang gespeeld, nu al 5jaar overgestapt op WoW
                  ik heb ook WoW gespeeld 1.3 jaar gedaan maar werd erg saai ik stond gewoon de heletijd in dalaran te niksen ik had nergens zin in heb ongeveer 200 days /played op 2 chars

Comment

per dag 550 dollar klink niet slecht tog? en bots daarmee verdiende ik ongeveer 2m per dag ofzo met 5 bots ik deed vast en zeker iets verkeerd maar ja ik had santa hat en wou op scyte verkopen aan iemand die vertrouwbaar was op die site maar ben alsnog gescamd en toen gestopt met botten

waarop bot jij?
                    Epicbot. 6,8m in 10 uur op 1 acc.
                    En wie zegt dat hij 1bil in 1 dag maakt?

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                      Epicbot. 6,8m in 10 uur op 1 acc.
                      En wie zegt dat hij 1bil in 1 dag maakt?
                      als je 80-90% wint en 100m kan maken in 15 minuten zou je meschien best in 7+ uur 1bil maken

ja maar ben jij aan het vissen? minen?

Comment

• Hehe ik speel ook rs :P heb een pker. Pker: combat 64 Att:50 str 79 def 2 -_- range 85 mage 86 prayer 13. hp 78

Comment

als je 80-90% wint en 100m kan maken in 15 minuten zou je meschien best in 7+ uur 1bil maken

ja maar ben jij aan het vissen? minen?
                          Denk eens aan de slechte dagen, 80% win ik nog niet eens als staking pure, tis maar net wat de tegenstander doet en draagt, 60-70% is voor mij een indicatie

Comment

• Hey GIP, welke scripts gebruik jij om je combat te trainen?
                            Building to a better me

Comment

• Freefighter.

3 dagen geleden met 2m begonnen, na 4 uurtjes 9M maar speel meer voor de lol.

Comment

• haha nice, gebruik jij ook RSbot 260?
                                Building to a better me

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X