Het complimenten-topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Complimenten voor Marnop zijn Metamorfose!
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Hahaha, complimentjes voor je humor. En natuurlijk ook voor je fysiek, je ziet er beter uit dan de meeste mannen van mijn leeftijd (26).

Leuk topic he? Lief zijn is leuk Er zijn al veel te veel mensen die de hele dag met een chagarijnige kop rondlopen. Mijn oma had altijd van die wijze wc-tegeltjes, eentje daarvan luidde: "Liever prettig gestoord dan door zorgen vermoord."

---------En de mod was me te snel af :P ------
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Complimenten voor Ellie haar citaat waarmee ik mijn eigen gedrag goed ga praten tegenover collegae .
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Complimenetn voor Pinada.Geen idee waarom maar nu moet er iemand weer een compliment over mij maken,

Comment

Mijn Complimenten voor Levensgenieter omdat hij zo complimenteus is vandaag

Comment

Nou goed dan omdat je anders blijft doorzeuren
              Complimenten voor LG omdat hij complimenten vraagt en geeft aan Pinada die complimenten geeft aan Ellie en haar lieve bericht en maatje/modje Iguana.
              Jullie zijn allemaal lief vandaag.

Mijn complimenten. (vandaag ook aan FM)
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                Complimenten voor FM omdat ik hem gewoon een leuk ventje vind.

Comment

Zeuren mag niet in dit topic,alleen oprechte complimenten.Mijn complimenten aan Marnop omdat hij er op zijn Avatar als een leeghoofd uitziet, maar in de werkelijkheid toch een iets minder leeghoofd blijkt te zijn.

Comment

Complimenten omdat hij van zijn levem geniet, * typt talal op de wc*

Comment

Mijn oprechte complimenten aan Tal die LG complimenteert die op zijn beurt complimenten krijgt omdat hij nu zo intens geniet en in de z(w)evende hemel is met mijn complimenten.
                      Dat is pas echt van het leven genieten, als je levensgenieter heet en van mij complimenten krijgt, mijn complimenten daarvoor LG. (en een dikke knuffel)

Comment

Complementen voor Marnop omdat hij me zojuist een natte plek heeft bezorgt in mijn boxer.

Comment

Complimenten voor de man (en patricia!) die ervoor heeft gezorgd dat ik heb doorgezet om tegen al mijn vrienden te zeggen dat ik geen bier meer drink. (ondanks de scheve blikken)

Comment

Complimenten voor jou dat je geen bier meer drinkt maar nu de hele dag Whiskey zuipt.

Comment

Complimet voor LG dat hij Viking complimenteert!!
                              'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Milestone complimenten omdat je LG complimenteert.
                                LG gecomplimenteerd met je eerste lozing vandaag. Of wat het een plasje door de slappe lach? Vast het 1e, je moet ook niet zoveel op mijn avatar kijken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X