Het complimenten-topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Complimenten voor Marnop zijn naiviteit,hoezo eerste lozing?

Comment

Ik begreep het topic wel alleen wilde ik het even kwijt

Complimenten voor de levensgenieter trouwens dat hij zich geregistreerd heeft op 26 september 2008
      "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

mijn complimenten voor dit geweldige topic.
        it makes me smile

Comment

Complimenten voor iedereen die dit topic nog kan volgen, volgens mij wordt het onze Marnop allemaal een beetje te veel.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
            Complimenten voor iedereen die dit topic nog kan volgen, volgens mij wordt het onze Marnop allemaal een beetje te veel.

Complimenten voor Beaudien die me door heeft.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Complimenten voor de mensen die kwark puur eten zonder toevoegingen!
              Lost all i got

Comment

complimenten voor deze zeer juiste opmerking

Comment

mijn complimenten voor alle spam bitches

Comment

complimenten voor fm's gedrevenheid om marinier te worden en altijd vroeg op te staan om te gaan werken en zo

x
                    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Complimenten voor roel, dat hij zijn probleem voorlegde over zijn probleem met een vriendin van hem.
                      "Straight outta gym"

Comment

Een bedankje voor Roel en een complimentje voor WPB omdat hij de POST gehaald heeft

Comment

complementen voor fm, weet alleen niet zo goed waarvoor, want ik haal em altijd door de war met een ander. (een trol) maar hij is mod. dus kompulmenten daarvoor
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

complimenten voor bruce dat hij geilt op vida guerra's dikke reet!!
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

ghehe.. kontplimenten voor kojak dat hij dat tussen de duizenden fotos ontdekt
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

complimenten voor bruce omdat hij altijd keihard is en geen pussyposts plaatst
                                ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X