Het gaat hier los in Twente!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dit zijn de beelden, uiteraard weer massaal genegeerd door de landelijke media. Maar we hebben er wel een mooi feestje van gemaakt!

RTV Oost - Nieuws: Bustour FC Twente vertraagd door drukte
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

er wordt alleen aandacht geschonken aan de nummer 1. Twente was dat een tijdje en dat zag je in alle bladen. Nu is het ajax en is het logisch dat twente nu alleen maar een kleine vermelding her en der krijgt. zoiets heet commercie en is normaal.

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
        Onzin. Na afloop bij Twente waren er ook vechtpartijen.

Wellicht in mindere mate maar dat is het verschil tussen een provinciaaltje en een stad als Amsterdam.

In ieder geval; KAMPIOENEN!

En nu naar tevreden mn bed opzoeken
        klopt, stond op oude markt. Vlak voor me was al hele helft spanning tussen 2 groepen.. Bij het eindsignaal werd er direct 1 op de grond geslagen.. Kan dr met me kop niet bij waarom je dat zou doen als 'supporters' onderling.. maarj
        19j - 1.96m - 105kg
        Train harder, grow faster

Comment

Dit jaar aantal wedstrijden bezocht van Ajax gister echter niet heengegaan kan niet zo goed tegen 100000 man om me heen te krijsen haha maar wel super uiteraard!!!

Maatjes belden me om 20 over 4 vanuit amsterdam wat een gekkenhuis
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by sandk View Post
            klopt, stond op oude markt. Vlak voor me was al hele helft spanning tussen 2 groepen.. Bij het eindsignaal werd er direct 1 op de grond geslagen.. Kan dr met me kop niet bij waarom je dat zou doen als 'supporters' onderling.. maarj
            uiteraard door de frustraties van de verloren match. Jammer voor Twente, ze hebben het hele seizoen goed gestreden maar de laatste wedstrijd was Ajax de betere ploeg. Volgend jaar beter. Mijn felicitaties voor Ajax
            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X