Het schietraad Ethisch commité

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ReaLKoYu View Post
    Leuke grapjes zijn dat.

En dat jij hem leuk vond bewijst maar hoe hersenloos jij bent
    Afgezien van humor waarin smaken verschillen en het eeuwige "to soon?" vind ik dat sean het gemiddelde IQ hier aardig hooghoud! Om nog maar te zwijgen over z'n leeftijd.

Topic gaat lekker girls!

pief paf poef weg is deze boef
    Ssssmoking

Comment

@ Nibor
      Ja, dat zijn inderdaad veel verfijndere opmerkingen: iemand een kogel toewensen. Je doet je voor als iemand die de moraal hooghoudt (het veroordelen van grappen die wellicht sommige mensen raakt), maar vervolgens stel je voor dat ik maar eens moet dood gaan om een grap. Verbijsterende logica.
      Je kunt een punt ook anders brengen, en iemand vanwege een grap die jou persoonlijk niet eens raakt, maar alleen je oversentimentele snaar aait, een doodverwensing doen, vind ik nu wansmakelijk.
      Jij bent zeker ook tegen de vrijheid van meningsuiting?

@ Rotterdam 010
      Ook voor jou geldt hetzelfde: moraalridderen is als het swaffelen van een rijdende vrachttrein: je bereikt er geen klote mee, en je maakt jezelf belachelijk.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        @ Nibor
        Ja, dat zijn inderdaad veel verfijndere opmerkingen: iemand een kogel toewensen. Je doet je voor als iemand die de moraal hooghoudt (het veroordelen van grappen die wellicht sommige mensen raakt), maar vervolgens stel je voor dat ik maar eens moet dood gaan om een grap. Verbijsterende logica.
        Je kunt een punt ook anders brengen, en iemand vanwege een grap die jou persoonlijk niet eens raakt, maar alleen je oversentimentele snaar aait, een doodverwensing doen, vind ik nu wansmakelijk.
        Jij bent zeker ook tegen de vrijheid van meningsuiting?

@ Rotterdam 010
        Ook voor jou geldt hetzelfde: moraalridderen is als het swaffelen van een rijdende vrachttrein: je bereikt er geen klote mee, en je maakt jezelf belachelijk.

Goed lezen he... ik zei: jij verdient een kogel.. niet toewensen!!!
        Lezen blijkt vaak lastig te zijn blijkt maar weer eens...

Een grap over zo'n drama als in Alphen is gewoon niet netjes en ik hoef het niet persoonlijk te hebben meegemaakt om dit gewoon erg triest en dom te vinden hoe jij hier een "grap" over maak...

Ik ben geen moraal ridder en ook niet tegen vrijheid van meningsuiting..
        Desondanks vind ik dat het gewoon erg triest als je hier over een grap gaat maken..

jezelf belachelijk maken zeggen tegen rotterdam 010? hoor wie het zegt man..

Comment

Als je zegt dat ik er een verdien, wens je me er een toe. Als ik zeg dat ik vind dat je gevangenisstraf verdient voor dit soort uitspraken, hoop ik dat je in de bak belandt. Ik lees prima.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

en ontspan:P
            1.94 103KG

Comment

Ik ben hier niet degene die eens moet leren wat langs zich heen te laten gaan. Feit dat ik hem niet linea recta van het board heb getrapt om dat soort uitspraken toont mijn tolerantie.

sigpic

Comment

Hey Generaaltje, was jij daar ook eens joh?
                Ik kon daar wel me gang gaan, heb daar ooit 100 kogels weggeknald en raakte helaas 6 man. Was niet de bedoeling!
                Groeten

Comment

Ouwe stokert.

sigpic

Comment

En vooral doorblijven gaan met dit topic. Wat zijn jullie dom bezig hier. De schietsport krijgt met strakkere regels te maken en er zullen meer dingen onderzocht gaan worden. Hoe meer er van dit soort onzin topics te vinden zijn op internet, hoe meer dat tegen sportschutters gaat werken.

Zelden zo'n hoop dom geblaat gelezen als hier. Ik zou zeggen ga vooral zo door.
                    En help mee de boel naar de klote te helpen.
                    beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Je overschat de invloed van internetfora enorm. De media heeft het verhaal al zo opgeklopt dat stringenter beleid al een gedane zaak is, daarvoor hoeft het wetsvoorstel echt niet al bekend te zijn. Sowieso een topic over wat gasten die een keer met een wapen hebben gevuurd of een botte grap erin hebben, zijn echt geen aanleidingen voor landelijk beleid.

sigpic

Comment

Nee dat snapt mijn reet ook wel. Maar heb jij kennis van de wet wapens en munitie ? Ik wel en ook geruime ervaring. Dus ik weet waar ik het over heb. Vooral niet luisteren, is veel beter.

Maar succes verder hoor, goed bezig
                        beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Wat is dan je punt?

sigpic

Comment

Originally posted by Beeps View Post
                            De schietsport krijgt met strakkere regels te maken en er zullen meer dingen onderzocht gaan worden.
                            Niks mis mee naar mijn mening.
                            Om je voor te zijn; natuurlijk, als je wilt moorden een toyota net zo lethal als een vuurwapen. Echter de drempel om te gaan moorden ligt een stuk lager bij een vuurwapen.

Kijk eens 'Bowling for Columbine' dan zie je hoe verziekt zo'n land is waar iedereen zo'n kreng in z'n nachtkastje heeft.
                            Heb zelf een tijdje een kruisboog gehad, maar heb em weggedaan omdat als ik in het nauw gedreven werd, gelijk aan dat ding dacht.

Helaas moeten we soms tegen onszelf beschermd worden.
                            En een pistooltje voortaan op de schietclub laten liggen is toch niet het einde vd wereld?
                            Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
                              Niks mis mee naar mijn mening.
                              Om je voor te zijn; natuurlijk, als je wilt moorden een toyota net zo lethal als een vuurwapen. Echter de drempel om te gaan moorden ligt een stuk lager bij een vuurwapen.

Kijk eens 'Bowling for Columbine' dan zie je hoe verziekt zo'n land is waar iedereen zo'n kreng in z'n nachtkastje heeft.
                              Heb zelf een tijdje een kruisboog gehad, maar heb em weggedaan omdat als ik in het nauw gedreven werd, gelijk aan dat ding dacht.

Helaas moeten we soms tegen onszelf beschermd worden.
                              En een pistooltje voortaan op de schietclub laten liggen is toch niet het einde vd wereld?
                              daar heb je gelijk in maar het is veel meer dan dat somigen steken er 1000de in
                              maken het munitie thius zelf waar hun het beste mee schieten zwaarderen koppen voor de afstand griains aan passen ect ect

het lijkt mij niet fijn dat je wapens op het burau of verneging liggen achter af en dat je daar alles moet gaan staan maken

Comment

een strenger beleid is goed,,,, maar als een idioot een vuurwapen wilt hebben dan komt die er toch wel aan... met of zonder vergunning... zo moeilijk is het allemaal niet om eraan te komen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X