Gisterenavond laat mijn trainingsmaat via berichtjes (sms) weten dat hij een stekende pijn heeft aan de borststreek,omdat ik juist die tijd in de auto zat op de drukke ring van Brussel kon ik hem niet altijd even snel een bericht terug sturen, maar af en toe geef ik hem antwoord en raad hem aan direct naar de arts te gaan. Maar onze huisarts was niet beschikbaar en zou een andere arts er heen gaan, onmiddellijk werd er een ziekenwagen gebeld en werd hij afgevoerd naar de spoed. Na verschillende testen bleek dat hij een ontstekening had op zijn hartslagader. Verschrikkelijke pijn heeft hij en trainen zal er de eerste maanden niet meer zijn, het moet nu ook juist lukken dat hij in zijn kuur zat wat natuurlijk de artsen hun wenkbrauwen deed fronsen.
30jaar en al zoiets voorhebben , ja dan begin je toch eens na te denken, sommige mensen hier kennen mijn trainingsmaat en weten dat hij iemand was die serieus met de sport bezig was.
Als je zolang met iemand al samen traint bouw je automatisch een band op en als je dan zo een nieuws krijgt dan slik je toch even.
Grtz
30jaar en al zoiets voorhebben , ja dan begin je toch eens na te denken, sommige mensen hier kennen mijn trainingsmaat en weten dat hij iemand was die serieus met de sport bezig was.
Als je zolang met iemand al samen traint bouw je automatisch een band op en als je dan zo een nieuws krijgt dan slik je toch even.
Grtz
Comment