Krimpen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Krimpen?

Heren (en dames).. ik zit al een tijdje te bodybuildingen en het gaat zeer goed.
    Het gaat zelfs zo goed dat ik het te erg vind worden.. maar me vraag is dus ik wil niet nog gespierder worden en moet ik dan nog wel door trainen? Word ik dan niet alsmaar groter en breder? Ben al btw gekapt met benen trainen want pas maatje 34 niet eens meer.
    Op verzoek van hermandand en ter indicatie zie foto
    graag tips

sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

dude troll je of ben jij dat echt zo ja als je trolt gtfo en als jij dat bent had je veel klijner verwacht man je bent echt hugee :O
    Lost all i got

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
      dude troll je of ben jij dat echt zo ja als je trolt gtfo en als jij dat bent had je veel klijner verwacht man je bent echt hugee :O
      reageer serieus of ga weg?

Comment

haha we hebben herman even nodig waar blijf je hahaha
        OT stop met trainen je word anders te groot man shit ..
        Lost all i got

Comment

Als jij de rest van je sportschoolleventje met dezelfde gewichten wilt blijven trainen waardoor je wel onderhoudt, maar niet groeit. Dan moet je dat doen. Ik kan dat niet, maar als je dat lukt wordt je niet groter, maar ook niet kleiner..
          "Straight outta gym"

Comment

Probeer het eens opnieuw.

Fail: http://upfitness.co.uk/results/real-...et-some-pussy/

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
              Als jij de rest van je sportschoolleventje met dezelfde gewichten wilt blijven trainen waardoor je wel onderhoudt, maar niet groeit. Dan moet je dat doen. Ik kan dat niet, maar als je dat lukt wordt je niet groter, maar ook niet kleiner..
              Hoe weet je dat als je met dezelfde gewichten blijft trainen je niet groeit? Ervaringen mee of is dit gewoon een i-net schaapverhaal?

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                Probeer het eens opnieuw.

Fail: Sat Malhotra ? ?Utterly Life Changing?
                Goed gevonden man echt heel knap van je.. maar ik zeg toch TER INDICATIE.. dus dat ben ik niet en als ik dat wel was zou ik censuur toepassen. Ik heb dus dezelfde body...Vetklep.

Comment

Mischien is het een idee om minder te gaan eten, dan zal je ook niet groeien

Comment

Originally posted by kojak View Post
                    Hoe weet je dat als je met dezelfde gewichten blijft trainen je niet groeit? Ervaringen mee of is dit gewoon een i-net schaapverhaal?
                    spiergroei wordt bewerkstelligd dmv progressief trainen dat betekent dat als je zwaarder traint telkens je zou gaan groeien en dat is ook zo, mits je voeding op orde is. Verzwaar je de gewichten niet, ontstaat er geen spiergroei maar ook geen afbraak.

Dit is geen internetverhaal, geen persoonlijke ervaring, maar logica imo.
                    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by kojak View Post
                      dan niet alsmaar groter en breder? Ben al btw gekapt met benen trainen want pas maatje 34 niet eens meer.
                      Had ik dit probleem maar.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                        Mischien is het een idee om minder te gaan eten, dan zal je ook niet groeien
                        thanks man klinkt logisch.. dextrose enzo wel laten staan toch?

spiergroei wordt bewerkstelligd dmv progressief trainen dat betekent dat als je zwaarder traint telkens je zou gaan groeien en dat is ook zo, mits je voeding op orde is. Verzwaar je de gewichten niet, ontstaat er geen spiergroei maar ook geen afbraak.

Dit is geen internetverhaal, geen persoonlijke ervaring, maar logica imo.
                        ja klinkt ook logisch maar praktijk is altijd net ff iets anders als theorie he.. anders was Karwan nu al een beest en had hermandand wellicht zijn vp al onder de 18% gehad.. maar ga slapen dudes thanks voor feedback

Comment

Verzwaar je de gewichten niet, ontstaat er geen spiergroei maar ook geen afbraak.
                          Wel als je goed eet en boven je onderhoud zit.

Comment

Maatje 34 zozo grote jongen, ik zou gewoon helemaal kappen

Kom maar weer terug als je 38 niet meer past.. Ehhh don't blame me^^
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

Maar stel nou dat je 4 keer per week aan krachttraining doet, boven onderhoud eet

en je blijft met dezelfde gewichten trainen

doordat je boven onderhoud eet zul je dan toch gewoon blijven groeien?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X