Originally posted by Viranelly
View Post
Krimpen?
Collapse
X
-
haha ik net zo aanmelden krijg ik een pm van de ihero Hermandand
Privébericht: pm
Vandaag, 17:42
Hermandad
Member
gore klootzak
Vuile randdebiel`..ik geef toe dat ik een vetklep ben ja nu je zin? Ik krijg je nog wel! Als je nog een keer stoer doet dan zie je wel wat er gaat gebeuren!sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by kojak View Posthaha ik net zo aanmelden krijg ik een pm van de ihero Hermandand
Hermandad
Member
gore klootzak
Vuile randdebiel`..ik geef toe dat ik een vetklep ben ja nu je zin? Ik krijg je nog wel! Als je nog een keer stoer doet dan zie je wel wat er gaat gebeuren!
Comment
-
Originally posted by kojak View Posthaha ik net zo aanmelden krijg ik een pm van de ihero Hermandand
Hermandad
Member
gore klootzak
Vuile randdebiel`..ik geef toe dat ik een vetklep ben ja nu je zin? Ik krijg je nog wel! Als je nog een keer stoer doet dan zie je wel wat er gaat gebeuren!
Originally posted by Bolder View Postsjah waarom zou je mensen ook gaan uitschelden, gezellig is anders... we zijn hier om aan ons lijf te werken toch? Irl kan ej altijd wel wat schelden omdat het door intonatie veel minder erg kan overkomen, op fora heb je geen nonverbale taal.. alles komt dan zo hard over als er geschreven staat...
Als je niet tegen flaming kan, ga dan lekker de Flex of Muscle&Fitness lezen voor meer info over bodybuilding. Op internet zijn er nou eenmaal altijd mensen die stoer doen en een grote mond hebben, als je daar niet tegen kan moet je lekker wegblijven.'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
Originally posted by Milestone View PostAls je niet tegen flaming kan, ga dan lekker de Flex of Muscle&Fitness lezen voor meer info over bodybuilding. Op internet zijn er nou eenmaal altijd mensen die stoer doen en een grote mond hebben, als je daar niet tegen kan moet je lekker wegblijven.
nou...nou...nou....wat onaardig."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Milestone View PostFail, en hard ook.
?Originally posted by Beaudien View Postnou...nou...nou....wat onaardig.
Originally posted by karwan2 View Posttroll wint 5page's met reacties nice
Originally posted by TrainInsane View Postals je dat al breed vind die begin foto's van je , waarom begin je dan met trainen man. wtf poesiesq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment