Peppermill

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Peppermill

Wie van dit board ging ook alweer uit in de peppermill in heerlen? ik ben er nu zaterdag voor de eerste keer geweest reuze gezellig daar, ik meen dat ook iemand van dit board daar kwam??
    beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Ikke niet, nog nooit van gehoord ook..

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

De Peppermill ligt in Heerlen, in de buurt van het Roda station
      (voor de voetbal fans) tis ook zo ongeveer de enige discotheek (fasoendelijke) bij ons in de buurt

Comment

Ik ben toevallig gisteren nog in de peppermill geweest, ruzie gehad met een jongetje van 15 (en z'n 20 vriendjes van 1,40 meter en 35 kg). Ik irriteer me vaak aan het soort lui die hier komen, grote bek en op ruzie uit. Gelukkig durft er niemand van boven de 15 ruzie te zoeken met onze groep.

Nu je je rijbewijs hebt, rij eens naar Hasselt: AtmoZ en VersuZ liggen hier tegenover elkaar erg leuke discotheken, VersuZ is op maandagavond ook erg gezellig!
        Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Sjah kheb wel mn rijbewijs maar nog geen auto... niet erg slim eigelijk he maar jah boeie.

Ik kom normaal nooit in de peppermill net wat je zegt alles van die 15 jarige met een grote bek daar, ik ga meestal gewoon i heerlen uit. moet ik er wel bij zeggen dat ze ons ( ik en een vriend) vorige week met 12 man op het gezicht wilden slaan kleine rot gabbertjes

Comment

niet te geweldadig

Comment

Sjah zo zijn die gabbertjes en zeker in het zuiden hier :P zijn best wel vervelend soms, In Heerlen bijvoorbeeld is echt ieder weekend ruzie ik vind het best wel triest hoe het uitgaansleven er nu aan toe gaat, alleen omdat jij iets anders dan hun uitziet en met 2 man bent willen ze je dan op het gezicht slaan.. maar goed ik ga nu altijd gewapend uit met een knepper en een vlindermes, vind het heel erg dat ik zo uit moet gaan maar tis voor me eigen veiligheid, we gaan dan wel alleen naar cafes waar geen controle is zijn er nog meer op het forum die ook zo n rotte uitgaans bla bla hebben dat er wel altijd ruzie is?
              Moet ik er wel bijzeggen Heerlen is de 4de geloof ik op de lijst van gevaarlijkste steden in nederland

Comment

Knepper??

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Rodg @ Jul. 18 2004,05:18)]Wie van dit board ging ook alweer uit in de peppermill in heerlen? ik ben er nu zaterdag voor de eerste keer geweest reuze gezellig daar, ik meen dat ook iemand van dit board daar kwam??
                  Ik kom dr wel eens. Wel lachuu
                  The oxynator

Comment

ik woon in het noorden en ga meestal uit in groningen niet veel gevechten hier

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (InFeRn0^ @ Jul. 19 2004,21:04)]ik woon in het noorden en ga meestal uit in groningen   niet veel gevechten hier  

nou ik kom uit noord brabant.en waar ik woon daar is het meestal iedere week raak .. dus gak meestal richting r'dam
                      The oxynator

Comment

Stadhuisplein?
                        Fust heb ik ooit aan de deur gestaan, was wel oké.

Greets...

Comment

Toch vind ik het fout dat je wapens mee neemt. Als iedereen zo denkt dan word het alleen maar minder prettig met uitgaan. Ik ga overal heen en heb eigenlijk nooit ruziehet ligt ook aan jezelf hoe je je opstelt.
                          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Is inderdaad heel belangrijk. Het zijn er altijd maar een paar die het verzieken voor de rest helaas.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X