Sandalen met sokken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patricia86 View Post
    Natuurlijk niet!
    Er zijn al zo weinig leuke mannen, en met zon mentaliteit blijft er helemaal niets meer over (al kan ik me niet voorstellen dat het sandalen-type zonder sandalen wel sexy is, maar dat doet er eventjes niet toe) !
    Hoe zo weinig leuke mannen,leg eens uit.Of ben je zelf gewoon te veel eisend?

Comment

Wat is er mis met badslippers zoals:

"Straight outta gym"

Comment

Leren bruine sandalen met witte opgetrokke sokken ooooooooh jawel, lekkkaaaarrrrrr
        BP: 1x 120
        DL: 2x 100
        SQ: 8x 90

Comment

Lost all i got

Comment

Ach ja, we kunnen lang en kort praten over herenmode, eigenlijk zie ik aantrekkelijke heren toch het liefste zonder iets aan.
            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
              Ach ja, we kunnen lang en kort praten over herenmode, eigenlijk zie ik aantrekkelijke heren toch het liefste zonder iets aan.
              Ohjeeeeej.....

Comment

Ik liep net nog door de stad in me trainingpak met slippers en sokken eronder haha

Comment

Ik heb ja gestemd, deze poll slaat nergens op.
                  On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                    En als je het doet, doe het dan meteen zo fout dat je aangeeft celibatair te willen leven, zodat je genoeg tijd over hebt voor Warhammer en WoW. Zoals bij ons op de campus: gebreide grijze sokken in Birkenstocks.
                    bedankt voor het advies

Zie verder ook niet het nut om sokken aan te doen terwijl je sandalen draagt. doe dan gewoon schoenen met driekwarts sokken.
                    Last edited by Falstyr; 20-06-2011, 15:38.

Comment

Beetje in het straatje van; te ruime regenjassen, te korte broekspijpen, tijger-/panterprints en UGGGSZZZZ Jech!

Ik denk dat Patricia bedoelt dat er weinig leuke mensen zijn.
                      Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
                        Beetje in het straatje van; te ruime regenjassen, te korte broekspijpen, tijger-/panterprints en UGGGSZZZZ Jech!

Ik denk dat Patricia bedoelt dat er weinig leuke mensen zijn.
                        100% eens, denk dat patricia deze dingen wel heeft:P

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                          Tuurlijk kan het wel .. en beaudien heeft al toegegeven dat ze het sexy vond staan bij mij.

Jaaa, bij jou! Maar je bent wel een van de weinigen die dit kan hebben, hoor!
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Maar er zijn ook genoeg dingen waar de dames zich schuldig aan maken. Vind ik zelf verschrikkelijk: te veel plamuur *brrr* Of maat 46 in maat 40 proberen te hijsen, zodat je net de kerstrollade lijkt. Meh, hoef ik niet te zien.
                            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Sandalen met sokken is toch wel een van de ergste dingen die je kunt doen imo.

Comment

3:12

YouTube - ‪Hef - Gone met Major‬‏

zegt genoeg
                                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X