Een mevaller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een mevaller

hoi.
    heb een tijd gelede m'n gewrichtsbande in m'n enkel gescheurd.ben toen effe niet kunne gaan traine tot ik weer met de fiets kon rijde en net uit de gips was eigelijk ben ik trug begonne.nu heb ik en de kinezist ondervonde dat ik ook nog scheef op m'n voet loop.niet zo leuk vooral niet met zo'n heerlijk warm weer want krijg dan heel snel een blaar onder m'n voet.nu ben ik nog steeds op ziekekas maar kan dus normaal niet op verlof.nu ben ik dus naar de bureau gegaan op het fabriek voor te zegge dat ik het huis mag verlaten en dat dit normaal dus geen kwaad kan.maar ja....
    nu hebbe ze het geregeld dat er in die dagen da ik naar blankeberge ga met m'n vriendin geen control komt van het werk uit.
    best wel coool hé
    you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Klasse man, have fun..

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dat is inderdaad mooi geregeld dan.
      En veel plezier uiteraard...

Comment

ik zou zeggen veel plezier aan onze belgische kust

Grtz
        stil growing

Comment

wel effe voor te zegge het was geweldig die vakantie.
          we zijde op de trein al van we gaan s probere in deze vakantie niet op ons voeding te lette ma we gaan s echt vakantie houde.wel ik heb s voor een keer geleefd.
          niet echt fast food want dan heb ik niet graag maar bv. alcohol en ijsjes.
          da was pas relaxe.zou zegge als je al lange tijd op je voeding let probeer s een paar dagen te zondige en s te geniete.
          doet echt deugd.
          you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X