Olympia 2004, wat word het ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Olympia 2004, wat word het ?

Nee, niet wie wint de wedstrijd, maar wie gaat'm organiseren?

Word het een IFBB/Weider Olympia (maar dan waarschijnlijk zonder Coleman, Cutler, levrone, enz) of word het AMI/DeMilla/Zwanzeneger Olympia, maar dan niet onder de IFBB ? ? ? ? ? ? ?

Of kunnen Weider en AMI hun geschillen op tijd bijleggen zodat er gewoon DE Mr Olympia komt omder de IFBB en met AMI atleten

MENINGEN ? ? ? ? ? ?
    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

gege. ik volg die discussies niet zo. maar uiterard is er maar een mogelijk endat is de verschillen bijleggen.
    anders kan ik op de hoek hierzo ook wel een mr. olympia verkiezing houden en wie zegt dan dat die niet geldt? de grootste en mooiste die dan komt opdagen is het.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Denk zelf ook dat het voor die tijd wel wordt bijgelegd eigenlijk.
      Moet wel zeggen dat ik niet helemaal op de hoogte ben van alles omdat ik het niet echt volg.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik volg het ook niet echt. Maar een Olympia zonder Coleman en Jay zal het zeker niet worden, dat geloof ik niet.

Levrone doet niet mee dit jaar, volgens mij is hij helemaal gestopt met bb. Hij wil het nu gaan maken in Hollywood.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Volgens mij wordt het een ifbb/weider olympia met Coleman, Levrone, Schlierkamp, D Jackson, Cormier etc. Ik denk dat iedereen gewoon eieren voor zijn geld kiest en de Olympia wil draaien.

Cutler zou wel eens verstek kunnen laten gaan.

De rechten voor de Olympia liggen nog altijd bij Joe en de IFBB. Volgens mij is de NPC ook nog altijd gelieerd aan de IFBB waardoor ze zo weer nieuwe profs kunnen laten doorstromen.

Ik hoop wel dat de IFBB noodgedwongen wat meer vrijheid aan atleten zal laten om bij meerdere bonden te draaien zonder geschorst te worden.

(Overigens denk ik dat Arnold straks ook gewoon op de Olympia is om handjes te schudden met de Weiders)

Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X