BF foto's vrouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

18 a 20:P %

Comment

15% maar dan zonder de nodige massa, is nog wel acceptabel... liefst 18%
      Make it happen, shock everyone!

Comment

18% -20% !!

Als ik dronken ben 11%-30%

Comment

Originally posted by johninho123 View Post
          18% -20% !!

Als ik dronken ben 11%-30%
          Haha ben je dan niet te strikken voor een 8% je
          "Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"

Comment

Originally posted by Supernatural View Post
            Haha ben je dan niet te strikken voor een 8% je
            Misschien als ze prachtig lang haar heeft?

Comment

waarom ziet een kerel er bij 20% als een blubber uit maar een vrouw bij 18/20% der bijna perfect uit
              There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                waarom ziet een kerel er bij 20% als een blubber uit maar een vrouw bij 18/20% der bijna perfect uit
                Dat vroeg ik mij ook al af! Ik bedoel die vrouwen hebben echt niet al hun extra vet t.o.v. mannen in hun borsten/billen zitten volgens mij..
                "Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"

Comment

Originally posted by Supernatural View Post
                  Dat vroeg ik mij ook al af! Ik bedoel die vrouwen hebben echt niet al hun extra vet t.o.v. mannen in hun borsten/billen zitten volgens mij..
                  Een persoon lichaamsvet percentage is het totale gewicht van de persoon vet gedeeld door het gewicht van de persoon en bestaat uit essentiële lichaamsvet en opslag van lichaamsvet.
                  Essential body fat is necessary to maintain life and reproductive functions.
                  Essential lichaamsvet nodig is om het leven en reproductieve functies te behouden.
                  The percentage for women is greater than that for men, due to the demands of childbearing and other hormonal functions.
                  Het percentage voor vrouwen is groter dan die voor mannen, te wijten aan de eisen van vruchtbare en andere hormonale functies.
                  Essential fat is 3%–5% in men, and 8–12% in women. [ 1 ] Storage body fat consists of fat accumulation in adipose tissue , part of which protects internal organs in the chest and abdomen.
                  Essentieel vet is 3% -5% bij mannen en 8-12% bij vrouwen. [1] Opslag lichaamsvet bestaat uit vet accumulatie in vetweefsel , waarvan een deel beschermt de interne organen in de borst en de buik.
                  The minimum recommended total body fat percentage exceeds the essential fat percentage value reported above.
                  De minimaal aanbevolen totale vetpercentage hoger is dan het essentiële vetpercentage waarde gerapporteerd hierboven.
                  A number of online tools are available for calculating estimated body fat percentage.
                  Een aantal online tools zijn beschikbaar voor berekening van de geschatte vetpercentage.

Comment

Hmmm, doe mij maar de fictieve 22%, daar kun je tenminste op liggen zonder het gevoel te hebben haar te pletten. Maar dan wel met ietsjes stevigere beentjes.
                    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Plaatje 18%/20% natuurlijk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X