Originally posted by Ellie
View Post
Er zijn genoeg vrouwen die bijvoorbeeld na de zwangerschap een paar cupmaten verliezen, of na het afvallen. Het hoeft niet zo extreem te zijn als het klinkt. Een beetje goede chirurg zou dat ook niet doet. Ga je naar zon goedkope Belgische praktijk, dan is het een ander verhaal.
Maargoed, aangezien jij het geen kleine tieten hebt, kan je dat denk ik toch niet begrijpen.
Die van mij zijn al niet groot, maar als ik diep in mijn dieet ga, blijft er helemaal niets meer van over. Kleding uitzoeken is dan net zo lastig als met te dikke tieten, zonder tieten is het minder snel vrouwelijk. Omdat ik klein ben, is kleding met een v-hals altijd beter (optisch bedrog), maar zonder tieten ziet dat er niet uit.
En ik kan me voorstellen dat als ze ook nog eens model theezakjes zouden hebben, of als je groter bij jezelf gewend bent, het echt een big issue kan zijn.
De nadelen die jij aanhaalt, zijn nadelen die iedereen als eerste aanhaalt. Dat heeft ze echt al wel eerder gehoord, en haar mening over gevormd.
Jammer dat de TS niet meer terug post erin, aangezien we nu een beetje aan het gissen zijn.
Comment