aftellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ellie View Post
    Van A naar D is zeker bij de smalle omvangsmaten relatief een flinke vergroting, ik vind het nogal bijzonder dat ze dat in 1 keer zouden willen doen. Voor jonge vrouwen is de standaard namelijk 1 of 2 cupmaten, 400 mL is ook een van de grootste maten implantaten. Al met al is dit een nogal heftige vergroting.
    So? Je weet de voorgeschiedenis toch niet?

Er zijn genoeg vrouwen die bijvoorbeeld na de zwangerschap een paar cupmaten verliezen, of na het afvallen. Het hoeft niet zo extreem te zijn als het klinkt. Een beetje goede chirurg zou dat ook niet doet. Ga je naar zon goedkope Belgische praktijk, dan is het een ander verhaal.

Maargoed, aangezien jij het geen kleine tieten hebt, kan je dat denk ik toch niet begrijpen.
    Die van mij zijn al niet groot, maar als ik diep in mijn dieet ga, blijft er helemaal niets meer van over. Kleding uitzoeken is dan net zo lastig als met te dikke tieten, zonder tieten is het minder snel vrouwelijk. Omdat ik klein ben, is kleding met een v-hals altijd beter (optisch bedrog), maar zonder tieten ziet dat er niet uit.
    En ik kan me voorstellen dat als ze ook nog eens model theezakjes zouden hebben, of als je groter bij jezelf gewend bent, het echt een big issue kan zijn.

De nadelen die jij aanhaalt, zijn nadelen die iedereen als eerste aanhaalt. Dat heeft ze echt al wel eerder gehoord, en haar mening over gevormd.

Jammer dat de TS niet meer terug post erin, aangezien we nu een beetje aan het gissen zijn.

Comment

Originally posted by yvesb View Post
      jij beaudien
      Ow. Volgens mij gaf ik alleen een mening over dit onderwerp. Ik wist niet dat dit meiske met fluwelen handschoentjes aan gepakt moest worden. Volgens mij moet dit dus wel kunnen, een mening geven als iemand een topic over iets opent. Ik had me trouwens al een aantal keer zitten bedenken dat ik niet zou gaan reageren, omdat ik al wist dat het deze kant zou opgaan.
      Gek eigenlijk dat ik hier nooit tot bijna nooit reacties krijg op vragen die ik stel, of dingen die ik zeg als het over de sport gaat maar dat men wel gelijk op mijn nek springt in dit soort onderwerpen.
      En wat gek dat ik daar na een jaar nog steeds niet aan gewend ben.
      En helemaal gek dat ik nog steeds blijf komen omdat ik BodyNet nog steeds een leuk forum vind en ik weiger om mijn mond te houden.

maar goed, aangezien ik types als BodyPopje nu eenmaal moeilijk serieus kan nemen, ga ik een grote meid zijn en me niet meer met haar topics bemoeien.
      Iedereen blij.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

eigenlijk is bodien het bodypopje.
        en patries het bodysnoepje

je mag pas bodypopje heten als je dat verdiend hebt. dit is zelfbenoemd. waar gaat het heen met deze wereld.
        ik ben erelid. maar dat is eronder gezet. dus!
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
          eigenlijk is bodien het bodypopje.
          en patries het bodysnoepje

je mag pas bodypopje heten als je dat verdiend hebt. dit is zelfbenoemd. waar gaat het heen met deze wereld.
          ik ben erelid. maar dat is eronder gezet. dus!
          vraag me toch af wat jij daar voor heb moeten doen brucieboy

Comment

Een leren broek met billen eruit geknipt aan trekken uiteraard
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik hou heel veel van Bruce!!
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

jij houd van alles als het maar een piepie heeft

Comment

een wederdienst
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

jij houd van alles als het maar een piepie heeft
                    Jij bent gewoon aan het mokken omdat je niet de enige voor me bent!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                      Jij bent gewoon aan het mokken omdat je niet de enige voor me bent!
                      dat wisten we allang want er zijn meerde mannen met een piepie

Comment

reactie

Wat een boel reacties in 1 weekend.

Bedankt voor alle die mij succes wensen!

@Patricia, ik ga niet naar een goedkope Belgische kliniek. Ik heb inderdaad ook op internet al veel informatie gevonden over Borstvegroting en de operatie e.d. Ik ben het inderdaad 100% procent met je eens dat met (nauwelijks) een kleine cup het ook heel lastig is kleding te vinden. Neem bijvoorbeeld een bikini! Broekje M en topje is vaak S te groot... Dan zijn de verhoudingen ook zoek. Of course wil ik geen topje XL en broekje S, dat zou ook niet echt in verhouding zijn, naar mijn mening.

@Ellie, die 400 cc heb ik samen besloten met je plastische chirurg. Doordat ik achter de spier krijg, verlies ik 50 cc, dus de echte 'bolling' is 350 cc. De palstische chirurg kon mij niet beloven dat het een 75D of zo wordt. Bij elke vrouw is een bepaald aantal CC een andere cupmaat. Ik denk zelf dat het een 75C word...dus twee maten groter dan A

@Nars, ja ik kan na 3 weken beginnen op de fiets om sporten op te bouwen.
                        Of ik echt KT kan blijven doen voor onderlichaam hangt ervan af hoe ik me voel.

@triple Aces, ik bereid mij voor op 3 dagen helse pijn en dan word t langzaam beter. Prothese moet eerst goed inkapselen voor ik weer heftige bewegingen kan maken.

@Beaudien, hoewel ik eigenlijk niet op je wil reageren, doe ik het toch. Over het algemeen vind ik je nogal hard en plat uit de hoek komen. Doordat ik een cupje (of 2) meer wil, wil dat toch niet zeggen dat ik mezelf niet accepteer? Door sporten en trainen verander je je body ook. Ik ben zelf geen voorstander van rimpels weg spuiten of facelift enzo. Maar als een ander zich daar aan stoort, moet diegene dat doen. Die moet met zichzelf leven en elke dag in de spiegel kijken.
                        Ik voel me al TOP dus ik doe het niet om mij beter te voelen.
                        Een ander vrij laten in zijn of haar keuze, is ook STERK vind je niet?
                        I don't care what the whisperers say
                        Cos' they whisper too loud for me
                        na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.

Comment

Originally posted by Bodypopje View Post
                          @Beaudien, hoewel ik eigenlijk niet op je wil reageren, doe ik het toch. Over het algemeen vind ik je nogal hard en plat uit de hoek komen. Doordat ik een cupje (of 2) meer wil, wil dat toch niet zeggen dat ik mezelf niet accepteer? Door sporten en trainen verander je je body ook. Ik ben zelf geen voorstander van rimpels weg spuiten of facelift enzo. Maar als een ander zich daar aan stoort, moet diegene dat doen. Die moet met zichzelf leven en elke dag in de spiegel kijken.
                          Hoe jij mij uit de hoek vindt komen, kan me niet zoveel schelen.
                          Maar hoewel ik je uiteraard niet persoonlijk ken, vind ik uit veel van jouw posts een beetje dommigheid spreken. Beetje stereotiep "dom blondje" al dan niet met een andere haarkleur. Dat begon inderdaad al bij je nickname, waar ik al over in een deuk lag. En ja, bij dat beeld past dan inderdaad een borstvergroting. Waarschijnlijk omdat ik dus echt heel erg tegen dit soort ingrepen ben, zo ook de andere ingrepen die jij noemt, overigens. Maar ik heb er volgens mij wel bijgezegd dat het uiteraard jouw keuze is......
                          Ik laat je dus vrij in je keuze, waar staat dat ik dat niet doe?
                          Maar als jij een topic opent over dit onderwerp en je verwacht alleen lieve reacties van geile jongens die alleen gaan voor dikke meppers, ben je dus nu teleurgesteld want er zijn dus ook andere meningen. En die mogen ook gegeven worden in dit topic, kun je daar niet tegen, moet je het niet openen.

Ik laat je verder in je waarde, ik zal niet meer reageren want dit leidt tot niets. Wij zitten in veel dingen gewoon niet op éen lijn en dat geeft niets, het forum is groot genoeg voor allebei. We hoeven elkaar tenslotte niet voor de voeten te lopen.
                          Ik wens je in elk geval oprecht succes met de ingreep, en ik hoop dat je krijgt wat je verwacht.
                          Ga ervoor dus.

Comment

@dogbone, er zijn inderdaad veel soorten protheses op de markt! Ik ga voor de zachtere meest natuurlijke prothese, en niet voor de ronde 'Pamela's ', zoals ze onder plastische chirurgen genoemt worden

@Missafvallen, een C is inderdaad een meer standaard maat dan A. Welke cup ik uiteindelijk krijg met mijn cc's is pas te bepalen 6 weken na de operatie, dan zijn ze pas goed ingedaald enzo. Op advies van de chirurg heb ik een 75D sportBH gekocht, die wordt direct na de operatie aangedaan. En vervolgens 6 weken aanhouden...niet echt charmant. Maarja. wat doe je eraan?
                            Ik denk inderdaad dat ik met een C of D nog meer mezelf en vrouwelijk kan zijn. Toch doe ik het niet om aantrekkelijker gevonden te worden of om zelf verzekerder te worden. Ik doe het voor mezelf omdat ik er aan toe ben!

@ome Yves, bedankt voor je typisch mannelijke opmerkingen. Je neemt het voor me op terwijl je me niet eens kent, dat getuigt van charmante kwaliteiten waar menig man een puntje aan kan zuigen.

@bruce, fijn dat je ere lid bent, succes met hielenlikken en andere kruipkwaliteiten.

@Torque, Ja, liever lekker nep, dan echt klein!
                            I don't care what the whisperers say
                            Cos' they whisper too loud for me
                            na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.

Comment

Originally posted by Bodypopje View Post
                              @dogbone, er zijn inderdaad veel soorten protheses op de markt! Ik ga voor de zachtere meest natuurlijke prothese, en niet voor de ronde 'Pamela's ', zoals ze onder plastische chirurgen genoemt worden

@Missafvallen, een C is inderdaad een meer standaard maat dan A. Welke cup ik uiteindelijk krijg met mijn cc's is pas te bepalen 6 weken na de operatie, dan zijn ze pas goed ingedaald enzo. Op advies van de chirurg heb ik een 75D sportBH gekocht, die wordt direct na de operatie aangedaan. En vervolgens 6 weken aanhouden...niet echt charmant. Maarja. wat doe je eraan?
                              Ik denk inderdaad dat ik met een C of D nog meer mezelf en vrouwelijk kan zijn. Toch doe ik het niet om aantrekkelijker gevonden te worden of om zelf verzekerder te worden. Ik doe het voor mezelf omdat ik er aan toe ben!

@ome Yves, bedankt voor je typisch mannelijke opmerkingen. Je neemt het voor me op terwijl je me niet eens kent, dat getuigt van charmante kwaliteiten waar menig man een puntje aan kan zuigen.

@bruce, fijn dat je ere lid bent, succes met hielenlikken en andere kruipkwaliteiten.

@Torque, Ja, liever lekker nep, dan echt klein!

Ik ben ook heel charmant hoor, ik vind gewoon dat ze je in je waarde moeten laten. Tis jou lichaam dus mag je er mee doen wat je wilt.
                              En wat maakt het nou eigenlijk uit we zijn elke dag bezig om ons lichaam te veranderen maar dat zal niet mogen? beetje scheef!

Go girl en wens je veel succes en plezier ermee

Comment

+1

Je komt iig niet op mij over als een dom blondje.

Waarschijnlijk omdat ik dus echt heel erg tegen dit soort ingrepen ben, zo ook de andere ingrepen die jij noemt, overigens.
                                Dit soort ingrepen? Ik ken iemand die een borstverkleining nam omdat ze last van haar rug had. Is dat ook een van dit ´soort´ ingrepen. Ik vind het zo kortzichtig als mensen zeggen ´accepteer wie je bent´ FUCK DAT, wie doet dat nu echt? Als jij je leven kunt verbeteren (op wat voor manier dan ook) met een knip van je vingers, zou je daar dan nee tegen zeggen?

De keuze is immers altijd aan jou, accepteer je dat je graag een borstvergroting wilt en laat je opereren of accepteer je dat je er nooit een gaat nemen? Welke keuze je ook neemt, je accepteert je eigen wezen, of dat er eentje is met borstvergroting of niet. En daarboven op komt ook nog is dat je jezelf beoordeeld uitsluitend met behulp van andere mensen. Het is namelijk je enige maatstaf. In dit opzicht is het dus maar goed dat je hier post beaudien...

Pff, filosofisch gezwam

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X