Originally posted by Mohr
View Post
aftellen
Collapse
X
-
-
Originally posted by Mohr View PostIk weet niet hoeveel mensen ik bezig heb gehouden met mijn grapje, maar dat was het dus, een grapje..."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Silk View PostZo moeilijk is het niet: kijk bij gebruiker, kijk bij laatste post en je bent eruitHuidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
Doel eind 2015: 100kg
http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html
Comment
-
Goedemiddag allemaal!
Eindelijk een berichtje van mij
De eerste week was een hel op aarde, ik kon niet slapen, zelf opstaan, overal hulp bij nodig.
Gelukkig ging het daarna elke dag stukken beter.
Het voelt heerlijk om alles weer zelf te kunnen ,zoals douchen, aankleden en haren borstelen.
Na 10 dagen de hechtingen laten verwijderen bij de dokter en de incisies zitten echt precies op de goede plek. Ik zie er niks van als ik recht voor de spiegel sta Ik ben dus erg blij met het resultaat.
@Silk het is dus niet mis gegaan
@Supernatural ik draag nu een 75D sportbeha van Triumph, deze zit heel erg lekker maar ik kijk er naar uit als ik over 3 weken een echte mooie leuke beugelbeha aan kan !
Zaterdag ben ik naar de sportschool geweest. Daar heb ik 15 minuten flink doorgetrapt op de ligfiets en ook paar sit-up's gedaan en met 2 dumbells mijn biceps getraind.
Dat ging redelijk goed.
Het advies van de dokter is dat ik pas over 2 maanden weer vol kan sporten/trainen zoals zumba of borstspieroefeningen en paardrijden zoals ik voor de operatie ook deed.
groetjes, BodypopjemetcupjeD
ps:morgen plaats ik foto'sI don't care what the whisperers say
Cos' they whisper too loud for me
na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
23 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment