Originally posted by Mohr
View Post
aftellen
Collapse
X
-
-
Originally posted by Mohr View PostIk weet niet hoeveel mensen ik bezig heb gehouden met mijn grapje, maar dat was het dus, een grapje..."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Silk View PostZo moeilijk is het niet: kijk bij gebruiker, kijk bij laatste post en je bent eruitHuidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
Doel eind 2015: 100kg
http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html
Comment
-
Goedemiddag allemaal!
Eindelijk een berichtje van mij
De eerste week was een hel op aarde, ik kon niet slapen, zelf opstaan, overal hulp bij nodig.
Gelukkig ging het daarna elke dag stukken beter.
Het voelt heerlijk om alles weer zelf te kunnen ,zoals douchen, aankleden en haren borstelen.
Na 10 dagen de hechtingen laten verwijderen bij de dokter en de incisies zitten echt precies op de goede plek. Ik zie er niks van als ik recht voor de spiegel sta Ik ben dus erg blij met het resultaat.
@Silk het is dus niet mis gegaan
@Supernatural ik draag nu een 75D sportbeha van Triumph, deze zit heel erg lekker maar ik kijk er naar uit als ik over 3 weken een echte mooie leuke beugelbeha aan kan !
Zaterdag ben ik naar de sportschool geweest. Daar heb ik 15 minuten flink doorgetrapt op de ligfiets en ook paar sit-up's gedaan en met 2 dumbells mijn biceps getraind.
Dat ging redelijk goed.
Het advies van de dokter is dat ik pas over 2 maanden weer vol kan sporten/trainen zoals zumba of borstspieroefeningen en paardrijden zoals ik voor de operatie ook deed.
groetjes, BodypopjemetcupjeD
ps:morgen plaats ik foto'sI don't care what the whisperers say
Cos' they whisper too loud for me
na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment