Welk magazine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patricia86 View Post
    Volgens mij zijn dat echt van die bladen die ieder half jaar in herhaling vallen?
    Als ik kijk naar wat er 10 jaar geleden in stond en nu is er echt bar weinig verschil..

Alleen andere mensen op de foto's maar de rest is nog bijna hetzelfde..

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
      Volgens mij zijn dat echt van die bladen die ieder half jaar in herhaling vallen?
      idd gelijk heb je, daarom dat ik het na 1jaar abbo toch voor bekeken ga houden
      trainingsschema's erin zijn soms wat boeiend maar uiteindelijk heb je het toch gezien hoor allemaal na aantal edities...
      Zou je nog kunnen zeggen voor de wedstrijdenresultaten en foto's daarvan en belgisch en nederlands nieuws maar dat loopt (dik) 2 maanden achter..
      Zo stonden er in de laatste flex, dus van juli, resultaten van de arnold classic....
      Soms eens een intressant weetje of onderzoekje over training of voeding, maar die zijn meestal gewoon van ergogenics geplukt zelfs...
      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Mohr View Post
        M&F = Muscle en Fitness?
        Mijn theorie is dit:
        De M staat voor Muscle, De "&" is een ander teken voor "en", De F staat voor Fitness.

Als dit te snel ging en je nog meer vragen hebt PM me maar

On topic: Koop regelmatig de M&F (Muscle en Fitness) uit verveling in de pauze. Veel reclame en veel onhaalbare schema's (2 keer per dag trainen enzo) Bovendien herhalen ze om de paar nummers weer veel artikelen. (je leest na een tijdje weinig nieuws dus)

Verschil met Flex is (vind ik) dat er in de Flex ook altijd wat over wedstrijden en profs instaat.
        ja die bedoelde ik.

lees het ook gewoon voor de fun om wat te lezen en na aantal keer herhalen blijft het in je hoofd dus vind ik het niet erg om het zelfde te lezen in een nieuw jasje.

weet niet of er leuke boeken zijn in het Nederlands om te lezen in de bus of wat (daarom lees ik dit moet wel over de sportschool gaan maakt niet uit welke doelen zoals sport specifiek trainen voor honkballers of iets)
        Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X