Foto's posten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Foto's posten

Heeeeey,

Ik ben nu 3 maanden bezig en wil graag foto's plaatsen. Niet echt voor de tijd van begin tot nu, maar gewoon van deze 3 maanden tot volgend jaar bijvoorbeeld. Lijkt me leuk om met jullie te delen en zelf ook terug te kijken.
    Je hebt alleen 20 posts nodig om te mogen plaatsen, maar omdat ik net 3 maanden train kan ik iemand nou niet echt tips geven voor dit en dat.. daarom zou ik niet weten hoe ik aan me 20 posts moet komen, en ik kan wel onzin vertellen maar daar zullen jullie niet blij mee zijn.

Heeft iemand nog onzin topic's ofzo xd? Wil echt beginnen met foto's er op zetten

gewoon heel veel in de van alles en nog wat posten
    maar je kunt ook gewoon je foto's posten denk niet dat iemand er veel moeite mee zal hebben
    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Volgens mij ben je goed bezig met dit topic

Ik doe het zelf niet, maar om makkelijk posts te krijgen moet je iedereen die zichzelf voorstelt hartelijk welkom heten! Volgens mij heeft onze big boss generalix hierdoor ook zijn grote hoeveelheid posts gehaald. (no offense aangezien kwaliteit/kwantiteit meer dan gelijk staat).

Comment

naja heb al best veel topic's gezien met mensen die het toch proberen.. laat ik me maar aan de regels houden ;P

Comment

Originally posted by lovevoetbal View Post
          naja heb al best veel topic's gezien met mensen die het toch proberen.. laat ik me maar aan de regels houden ;P
          nog 8 van deze posts en je mag je foto's plaatsen jongen! Komop, je kan het!
          Failure is your friend

Comment

nou dan zal ik maar is zo beginnen vertel is wat meer over jezelf wat zijn je stats hoe lang ben je al bezig wat is je echte naam? wat voor werk doe je ga je nog na school genoeg om nu over te praten geen zorgen ik help je wel om je 20 posts te krijgen
            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

erg verstandig, na je intro post is het niet veel soeps geweest met je reply's. en dit werkt ook niet bevordeljk.

Als je nou is wat vaker dan eens in de 3 maanden online komt..

Zie je zelf vooruitgang in je foto's? zo niet lees dan de stickys even opnieuw

bij deze ook een slotje / zie je pb
              Last edited by Beachboy; 03-08-2011, 00:01.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X