Vraag aan de dames

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag aan de dames

Wij mannen kijken als we een lekker meisje zien meestal naar hun achterwerk en lekkere tieten en ik vroeg me af waar de dames eerst naar kijken bij een jongen?

Wat vinden de dames aantrekkelijk bij een man, de kont? de armen? mooie ogen?

Goed verstand is heel aantrekkelijk, net zoals geen domme vragen stellen.
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Lol ben je onzeker junk?
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Ellie View Post
        whahaha heerlijk

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
          Wij mannen kijken als we een lekker meisje zien meestal naar hun achterwerk en lekkere tieten en ik vroeg me af waar de dames eerst naar kijken bij een jongen?

Wat vinden de dames aantrekkelijk bij een man, de kont? de armen? mooie ogen?

Ik kijk altijd eerst naar het gezicht, dan naar de kont,benen en rest figuur, borsten pas als een van de laatste ofzo

Ik heb al gemerkt dat mijn meisje vooral jongens knap vind als hun stijltje/kledij er goed uitziet... je mag mss niet over een kam scheren,maar meisjes vallen mss wel op de total package van mannen die zich verzorgen en de goeie kleren aan hebben(als we het over de eerste indruk puur uiterlijk hebben he)..uiteraard zal de houding en het gezicht ook even belangrijk zijn, maar merk toch echt op als een man goed gekleed is dat dit scoort bij vrouwen...en dat goed gekleed verschilt uiteraard van smaak tot smaak en van scene tot scene...je zal bij een hippie feestje geen maatpak aan kunnen doen om te scoren natuurlijk
          Last edited by Bolder; 04-08-2011, 11:11.

Comment

Originally posted by Bolder View Post
            Ik kijk altijd eerst naar het gezicht, dan naar de kont,benen en rest figuur, borsten pas als een van de laatste ofzo

Ik heb al gemerkt dat mijn meisje vooral jongens knap vind als hun stijltje/kledij er goed uitziet... je mag mss niet over een kam scheren,maar meisjes vallen mss wel op de total package van mannen die zich verzorgen en de goeie kleren aan hebben(als we het over de eerste indruk puur uiterlijk hebben he)..uiteraard zal de houding en het gezicht ook even belangrijk zijn, maar merk toch echt op als een man goed gekleed is dat dit scoort bij vrouwen...en dat goed gekleed verschilt uiteraard van smaak tot smaak en van scene tot scene...je zal bij een hippie feestje geen maatpak aan kunnen doen om te scoren natuurlijk
            Ik heb nooit een volgoorde waar ik naar kijkt, ik vind het zelf belangrijk dat ze zelfvertrouwen uitstraalt (niet tot kapsones) en dat ze 'seks' moet uitstralen, niet per direct korte rokjes/topjes oid, maar de echte mannen snappen wel wat ik bedoel, ik denk dat het bij meisjes precies hetzelfde is waar ze opvallen, zelfvertrouwen/zelfverzorging/seks apeal.

Daarnaast gedrag is ook een van de belangrijkste punten, en heeft ieder zijn voorkeur van lichaamsdelen.
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Girls don't like boys girls like cars and money!

‪Girls don't like boys - Good Charlotte lyrics‬‏ - YouTube
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Ellie View Post

Whaha, that's my girl!!!
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

nou vind wel grappig dat je deze vraag stelt.. vragen staat vrij immers op een forum..
                  maar lekker lijf is wel leuk.. maar kijk altijd eerst naar de ogen.. en of hij verzorgd is ..
                  innerlijk komt altijd later.. tis wel fijn als je een goed gesprek kan voeren met een vent vind ik.. hahah

Comment

Het zijn juist eerder de vrouwen die naar andere vrouwenborsten kijken. Wij mannen kijken eerst naar het gezicht en pas later naar de borsten/kont. Heb ik ergens gelezen in een ondezoek, kan geen link vinden echter.

Comment

Originally posted by Silk View Post
                      Het zijn juist eerder de vrouwen die naar andere vrouwenborsten kijken. Wij mannen kijken eerst naar het gezicht en pas later naar de borsten/kont. Heb ik ergens gelezen in een ondezoek, kan geen link vinden echter.
                      Lijkt me geloofwaardig alleszins...

Comment

Originally posted by Silk View Post
                        heb eens gelezen in een blad dat de mannelijke zintuigen worden geactiveerd haarkleur. En dit gebeurd zelfs onbewust. Vooral de kleur blond. vrouwen zouden onbewust naar postuur kijken. Dat hebben ze eeuwenlang gedaan omdat de grote sterke man voor succes zou staan.

Althans zoiets heb ik gelezen.

Comment

ik ben dan geen vrouw,
                          maar als ik een man zie lopen kijk ik het eerst naar....

....Of hij een lekkere meid bij zich heeft

Comment

Originally posted by Bolder View Post
                            Lijkt me geloofwaardig alleszins...
                            Vrees van niet

Vrouwen kijken nog meer naar borsten dan mannen | Relatie
                            Ssssmoking

Comment

Originally posted by TheRealNance View Post
                              nou vind wel grappig dat je deze vraag stelt.. vragen staat vrij immers op een forum..
                              maar lekker lijf is wel leuk.. maar kijk altijd eerst naar de ogen.. en of hij verzorgd is ..
                              innerlijk komt altijd later.. tis wel fijn als je een goed gesprek kan voeren met een vent vind ik.. hahah
                              ja Nance, én het praat wel een stuk lekkerder tegen een paar mooie ogen. Ook moet hij mij aan het lachen kunnen maken en een gentlemen zijn.
                              Over praten gesproken, een fijne stem is ook niet onbelangrijk! Niet zo'n Jokertje (oh oh cherso) dus die je niet kan verstaan. Een groot fysiek staat zeker voor 'bescherming' en ik wil ook graag opgetild worden. Dus.
                              I don't care what the whisperers say
                              Cos' they whisper too loud for me
                              na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X