Mss toch maar kappen met bodybuilding.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zo'n dip hieft iedereen wel. Dat hoort er bij, net als bij elke andere sport. Dat resultaten met deze sport langzaam gaan is jammer, maar ook wel mooi, anders zou iedereen er in korte tijd goed uit kunnen zien.

Zelf heb ik vaak geen zin in het trainen, dat komt door mijn sportschool. Geen zware gewichten, en alleen maar van die apparaten. Zodra ik van sportschool verander zou het trainen leuker worden denk ik.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

eej..daar heb ik dus ook last van ik zit bij heel veel dingen al bijna op toppunt van machines.....tis niet echt een high-tech bodybuild school.Ik ga ook verwisselen zit te denken naar amsterdam of purmerend te gaan zodra ik me auto heb en dan echt het harde werk gaan pakken..

Greetzz

Comment

Iedereen heeft wel eens een dipje zoals je hoort.
        Ik zelf ook ga dan die week ook wat minder trainen. Heb soms ook wel eens van die dagen dat ik echt geen zin heb maar dat is meestal tot ik er ben.

Grtzz.
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

blijven trainen jongen en niet opgeven.je hebt nu eenmaal goede en slechte dagen en als je dan op slechte dagen nog begint te piekeren ja dan graak je in een dip.dat is gewoon eigen aan de mens. je zal zien dat je elkjaar beter word als je blijft trainen.body building is iets van lange adem,geduld,doorzettings vermogen en disipline.en als het al eens wat minder gaat:na regen komt zonneschijn.dat denk ik altijd als het weer eens wat minder is en dat houd mij nu toch al bijna 8 jaar aan't trainen.
          no thumbnail yet

Comment

Xeno het is jouw topic en ik sluit het als jij dat wil maar er komen nog steeds goede posts waar anderen ook zeker wat aan kunnen hebben.

Jouw feestje..

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

wou al een pleidooi gaan houden waarom niet te stoppen maar het is al niet meer nodig,zie ik.........

NIET ZEIKEN MAAR RAMMEN in die gym!

greetz

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (ariekanarie @ Aug. 27 2004,17:09)]NIET ZEIKEN MAAR RAMMEN in die gym!
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

heb je drugs gehad?
                  op 1 en dezelfde dag vertel je dat je wilt stoppen en dat je helemaal gemotiveerd bent.

offuh... beetje hormonen lucht gesnoven?
                  je moet natuurlij kniet kijken naar de mannejtes in de flex en muscle en fitness enzo. dan krijg ik ook een zwaar hoofd.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (bruce @ Aug. 27 2004,17:41)]heb je drugs gehad?
                    op 1 en dezelfde dag vertel je dat je wilt stoppen en dat je helemaal gemotiveerd bent.

offuh... beetje hormonen lucht gesnoven?
                    je moet natuurlij kniet kijken naar de mannejtes in de flex en muscle en fitness enzo. dan krijg ik ook een zwaar hoofd.
                    Gedverdamma bruce......gaat wel heel ver nu . laten ff 1 ding met ze alle bespreken ik ga niet bij dat gayclubje van arie en bruce . en nee ik heb nog nooit die rotzooi gebruikt drugs etc...ben gewoon altidj serrieus en vertel altijd dingen graag.......wil nu deze thread wel sluiten maar zoals currosio al zij het feestje blijft maar doorgaan.

Greetzz

Comment

Heb hem gesloten als ik het verkeerd heb begrepen stuur je maar een pm dan open ik hem weer.

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X